اجرای نمایش های کوتاه در خیابانهای اصفهان ندای آغازین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را سر می دهد

مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک...
سه‌شنبه، 16 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اجرای نمایش های کوتاه در خیابانهای اصفهان ندای آغازین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را سر می دهد
مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان اجرای تئاتر کوتاه در معابر و خیابانهای اصفهان خواهیم داشت.
سید فرهاد عریضی با اشاره به اینکه بسته جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برنامه های متنوعی را در خود گنجانده افزود: یکی از برنامه های جنبی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برپایی تئاترهای خیابانی است که در این برنامه تئاترهایی که دارای مجوز هستند در معابر و خیابانهای اصفهان به اجرای نمایش خواهند پرداخت و ندای برپایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در اصفهان سر می دهند.
این گروه نمایشی همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا پایان مدت برگزاری این جشنواره نیز اجرای برنامه خواهد داشت.
پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 مهرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا تاریخ 20 مهرماه نیز پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان به عرصه تئاتر کودک و نوجوان است.
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.