اعزام پنج گروه نمایشی به مدارس اصفهان

مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان گفت: همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان پنج ...
سه‌شنبه، 16 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اعزام پنج گروه نمایشی به مدارس اصفهان
مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان گفت: همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان پنج گروه نمایشی به مدارس شهر اصفهان اعزام می شوند.
سید فرهاد عریضی اظهار داشت: با توجه به سیاست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مبنی بر اینکه تمام کودکان اصفهانی باید از این جشنواره استفاده لازم را ببرند تلاش شده تا با گنجاندن برنامه های متنوع در محقق ساختن این امر گام های موثری برداشته شود.
وی ادامه داد: اجرای برنامه در بیش از 50 مدرسه در سطح شهر اصفهان یکی از این برنامه است که در راستای تحقق این امر پنج گروه نمایشی به مدارس سطح شهر اصفهان اعزام خواهند شد نمایشنامه های کاکلی، سیاه و سفید، برفی و گرگ ناقلا، پرهای جادویی و زیر گبد کبود از نمایشنامه هایی است که در شهرستان اصفهان به اجرای برنامه می پردازند.
این گروه های نمایشی از 16 مهرماه سال جاری فعالت خود را آغاز خواهند کرد و تا تاریخ 20 مهرماه همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همه روزه صبح ها اجرای برنامه خواهند داشت.
پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 مهرماه سال جاری در اصفهان گشایش می بابد و تا تاریخ 20 مهرماه پذیرای علاقه مندان است.
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.