‌حضور 5 گروه خارجي در پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان

در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته حضور گروه‌هاي خارجي با استقبال بيشتري رو به رو شده است. بيشتر گروه‌هاي خارجي شركت‌كننده در اين جشنواره از كشورهاي اروپايي بوده و كشورهايي مانند روسيه، مالزي، انگلستان، آلمان و كانادا از جمله كشورهايي هستند كه در جشنواره تئاتر كودك و نوجوان امسال پذيرفته شده‌اند و اجراي برنامه خواهند داشت. ..
سه‌شنبه، 16 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
‌حضور 5 گروه خارجي در پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان
‌حضور 5 گروه خارجي در پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان
خبرگزاري فارس: در پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان اصفهان پنج گروه خارجي اجراي برنامه خواهند داشت.  
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته حضور گروه‌هاي خارجي با استقبال بيشتري رو به رو شده است.
بيشتر گروه‌هاي خارجي شركت‌كننده در اين جشنواره از كشورهاي اروپايي بوده و كشورهايي مانند روسيه، مالزي، انگلستان، آلمان و كانادا از جمله كشورهايي هستند كه در جشنواره تئاتر كودك و نوجوان امسال پذيرفته شده‌اند و اجراي برنامه خواهند داشت.
پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان نسبت به سال گذشته با استقبال زيادي رو به رو شده و گروه‌هاي خارجي بيشتري نسبت به سال گذشته در اين جشنواره حاضر شده‌اند كه اين موضوع خود گواه از توجه و اهميت برگزاري چنين جشنواره‌هايي است كه در گذشته به نوعي مورد غفلت واقع شده بودند.
متوليان تئاتر در ايران و ديگر كشورها مي‌توانند در مدت برگزاري اين جشنواره‌ با يكديگر نشست‌هاي تخصصي داشته و در تعامل با يكديگر موضوعات و مسائل پيش‌ روي تئاتر كودك و نوجوان را بررسي كنند كه اين مسئله مي‌تواند عاملي مؤثر در ارتقاي سطح كمي و كيفي نمايشنامه‌ها و اجراي تئاتر در كشور باشد
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.