وضعيت جسماني احمد عزيزي مساعد نيست

با اين وضعيت، امكان انتقال وي به تهران نيست. سطح هوشياري اش نيز در حدي است كه فقط قادر است چشمانش را باز كند و به خاطر نداشتن واكنش و عكس العمل نيز معلوم نيست كه خانواده اش را مي شناسد يا نه. به آغاز سال 1387، 15 روز باقي مانده بود كه احمد عزيزي در بيمارستان بستري شد و در پي آن به كما فرو رفت. روز يازدهم تيرماه پس از چهار ماه بستري بودن در بخش مراقبت هاي ويژه، به بخش عمومي منتقل شد و الآن بيش از 200 روز از بستري شدنش در بيمارستان مي گذرد. ..
پنجشنبه، 18 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وضعيت جسماني احمد عزيزي مساعد نيست
 انصار اميري - پرستار احمد عزيزي - در گفت وگو با ايسنا ، با بيان اين نكته كه به خاطر بستري طولاني مدت در بيمارستان، قلب اين شاعر كم كار شده و دچار عفونت، تب، كاهش فشار خون و كاهش هوشياري شده است، گفت: متأسفانه احمد عزيزي دچار عفونت هاي ريوي، خوني و ادراري شده و سطح هوشياري اش از 11 به حدود 8 كاهش يافته است. همچنين دچار افت فشار و كم كاري كليه نيز شده است.
او تجويز داروهاي آنتي بيوتيك و افزايش دهنده فشار خون را از اقدام هاي انجام شده براي بهبود وضعيت عزيزي عنوان كرد و افزود: با توجه به عفونت هاي بيمارستاني و تب بالا، بيمار براي تنفس و تغذيه نيازمند دستگاه هاي پزشكي است؛ يعني به وسيله لوله تغذيه مي شود.
پرستار احمد عزيزي وضعيت وي را چندان مساعد ندانست و تصريح كرد: با اين وضعيت، امكان انتقال وي به تهران نيست. سطح هوشياري اش نيز در حدي است كه فقط قادر است چشمانش را باز كند و به خاطر نداشتن واكنش و عكس العمل نيز معلوم نيست كه خانواده اش را مي شناسد يا نه.
به آغاز سال 1387، 15 روز باقي مانده بود كه احمد عزيزي در بيمارستان بستري شد و در پي آن به كما فرو رفت. روز يازدهم تيرماه پس از چهار ماه بستري بودن در بخش مراقبت هاي ويژه، به بخش عمومي منتقل شد و الآن بيش از 200 روز از بستري شدنش در بيمارستان مي گذرد.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.