پیام حسین پارسایی مدیر کل هنرهای نمایشی به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اصفهان

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اگر چه از آغاز تا کنون همواره در فصل پائیز و برگ ریزان درختان برگزار شده اما از آنجا که مخاطبان این رویداد فرهنگی کودکان و نوجوانان پر شور و آینده ساز ایرانی هستند همیشه به یمن وجودشان، شهر میزبان رنگ و بوی بهاری به خود گرفته است، بهار خلاقیت...
پنجشنبه، 18 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیام حسین پارسایی مدیر کل هنرهای نمایشی به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اصفهان

حسین پارسایی رئیس مرکز هنرهای نمایشی طی پیامی به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر متن پیام وی به شرح زیر است:
جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اگر چه از آغاز تا کنون همواره در فصل پائیز و برگ ریزان درختان برگزار شده اما از آنجا که مخاطبان این رویداد فرهنگی کودکان و نوجوانان پر شور و آینده ساز ایرانی هستند همیشه به یمن وجودشان، شهر میزبان رنگ و بوی بهاری به خود گرفته است، بهار خلاقیت نمایشگران کودک و همراهی کودکان علاقه مند.
 
اصفهان امسال در حالی دوره دیگری از جشنواره کودک و نوجوان را میزبانی می کند که سال شمار عمر این جشنواره به عدد پانزده رسیده است. پانزده سالگی سال گذر از نوجوانی و ورود به دنیای جوانی است، نه همچون چهارده سالگی شور و شوق به جا مانده از کودکی را در خود دارد و نه چون شانزده سالگی پا به عرصه جوانی گذاشته است. پانزده سالگی مرز میان این دو است، مرزی حساس که نوید بلوغ و تکامل را می دهد. بلوغی که آهسته آهسته گام های بلندی به سوی پختگی برمی‌دارد. حضور شش کشور جهان برای نخستین بار در تاریخ پانزده ساله جشنواره تئاترکودک و نوجوان و رقابت این گروه ها با آثار ایرانی از نشانه های همین بلوغ است.
اینجانب در آستانه پانزدهمین تولد این جشنواره مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه دست اندرکاران، هنرمندان، مهمانان خارجی و مخاطبان که سرمایه اصلی این جشنواره هستند اعلام داشته و از خداوند منان سربلندی ایران ، به ویژه عزتمندی تئاتر کودک را خواهانم
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.