تالار گفتمان Forum

می توان به جرأت گفت forum یکی از بهترین ابزارهای یادگیری و حل مشکلات در همه زمینه ها توسط یک خرد جمعی در فضای مجازی است .فروم ها به دو دسته تقسیم می شوند که شامل فروم های عمومی و تخصصی هستند. فروم های تخصصی شامل انجمن هایی در موارد خاص هستند مثل فروم هایی که فقط به کامپیوتر یا موبایل اختصاص دارند ولی فروم های...
يکشنبه، 13 بهمن 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تالار گفتمان  Forum
  
به مناسبت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران تالار گفتگو ( ( forum پایگاه جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون راه اندازی شد .
 
مشورت و گفتگو در اسلام دارای اهمیت خاص و فوق العاده می باشد. در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که فرموده اند: هیچ کس هرگز با مشورت بدبخت و با استبداد رأی خوشبخت نشده است. همانطور که در قرآن کریم آمده است "والذین استجابوا ربهم و اقاموالصلوه  و امرهم شوری بینهم" (آنها که دعوت الهی را پذیرفته و نماز را به پا داشته اند و کارهای خود را با مشورت حل و فصل می کنند)
forum در زبان لاتین به معنی "میدان، بازار، محل مجمع عمومی و ..." می باشد و در فرهنگ اصطلاحات کامپیوتری به معنی تالار گفتگو و گفتمان می باشد . می توان به جرأت گفت forum یکی از بهترین ابزارهای یادگیری و حل مشکلات در همه زمینه ها توسط یک خرد جمعی در فضای مجازی است .
فروم ها به دو دسته تقسیم می شوند که شامل فروم های عمومی و تخصصی هستند. فروم های تخصصی شامل انجمن هایی در موارد خاص هستند مثل فروم هایی که فقط به کامپیوتر یا موبایل اختصاص دارند ولی فروم های عمومی شامل بخش هایی در همه زمینه هاست مثلاً ماهی گیری، دوچرخه سواری، ورزش و یا هر موضوع دیگر.
 
 
                                        
                                                                                                                 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.