هر فردي در خط مقابل ولي‌فقيه قرار گرفت دشمن است

امام جمعه مشهد گفت: هر فردي که امروز در خط مقابل ولايت فقيه قرار گرفت حتي اگر در گذشته در کنار رهبري بوده باشد، دشمن است.
دوشنبه، 19 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هر فردي در خط مقابل ولي‌فقيه قرار گرفت دشمن است
امام جمعه مشهد گفت: هر فردي که امروز در خط مقابل ولايت فقيه قرار گرفت حتي اگر در گذشته در کنار رهبري بوده باشد، دشمن است.
 
آيت الله سيداحمد علم الهدي در مراسم «طرح ولايت بسيج طلاب کشور» افزود: افرادي که در ابتداي انقلاب در صف مقدم دفاع از ارزش‌هاي انقلاب و در اين راه از همه جلوتر بودند اکنون ژستي دموکراتيک گرفته و يک مشت لائيک را دور خود جمع کرده و تماشاکننده هجمه‌هايي هستند که به رهبر معظم انقلاب و جلودار اين راه مي‌شود.
 
وي گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در زمينه‌هاي مختلف فصل‌الخطاب جامعه اسلامي است و آحاد مختلف جامعه و از جمله مسوولان و نخبگان سياسي بايد آن را فصل‌الخطاب خود قرار دهند.
 
ايشان همچنين سخنان رهبر معظم انقلاب از جمله بعد از انتخابات رياست‌جمهوري را يادآور شد و ادامه داد: مقام معظم رهبري به خوبي در سخنان خود شناخت دوست و دشمن را مورد تاکيد قرار دادند. بايد با شناخت دوستان و دشمنان واقعي تلاش کنيم مرعوب سياست‌هاي خصمانه و ترفندهاي معاندان و عوامل آنها قرار نگيريم.
 
وي گفت: فرازهاي پاياني سخنان رهبر معظم انقلاب در نخستين نمازجمعه تهران بعد از انتخابات رياست‌جمهوري روضه‌خواني نبود بلکه مي‌خواستند آخرين پيام را بدهند و آن اينکه من به عنوان رهبر اين نظام در راه امام زمان عجل
‌الله تعالي فرجه الشريف جلو افتادم و نوکري ايشان را مي‌کنم.
 
وي افزود: رهبر معظم انقلاب و ولي فقيه حجت امام زمان در زمان غيبت هستند و سخنان و رهنمودهاي ايشان فصل‌الخطاب آحاد مختلف جامعه و مسوولان و نخبگان است. هر که امروز در خط مقابله با ولايت قرار گرفت دشمن است گرچه اينکه تا ديروز در کنار رهبري بوده باشد.
 
او گفت: من يک سربازم و هرجا فردي حتي عزيزترين کس من قصد داشته باشد مقابل رهبر معظم انقلاب و ولايت فقيه بايستد با او مقابله مي‌کنم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبري تأکيد کرد: اين روحيه را در خود تقويت کنيد که در خط فرج و سربازي امام زمان مقابل دشمن بايستيد و ملاحظه هيچ‌چيز را نکنيد، اگر با اين قصد و نيت طلبه شديد هيچ‌گاه مشکلات شما را رنج نمي‌دهد و دچار ترديد نمي‌شويد.
 
وي افزود: طلبه بودن يک رشته تحصيلي نيست که از بين رشته‌هاي ديگر انتخاب شود، در هر رشته تحصيلي انسان پس از اتمام درس به دنبال انتخاب شغل و کار مي‌رود اما در طلبگي عکس اين است و طلبه قبل از ورود به حوزه بايد شغل خود را انتخاب کرده و سپس اين رشته را ادامه دهد.
 
وي نوکري حضرت بقيه الله العظم را اصل کار طلبگي دانست و گفت: با اين وجود لباس روحانيت هم لباس خدمت و نوکري امام زمان است و تنها کاري که به عنوان خدمت خالصانه در خانه امام زمان انجام داديم، برايمان باقي مي‌ماند.
 
او افزود: طلبه بايد خدمتگزار امام زمان باشد و نه کارمند زيرا کارمند ساعت کاري و حقوق مشخصي دارد اما طلبه و نوکر اين امام همام، ساعت کاري و حقوق مشخصي ندارد اما اين امر همه چيزش را تامين مي‌کند، اگر هميشه آماده خدمت به آقا باشيد عزت دنيا و آخرتتان تامين مي‌شود.
 
پنجمين دوره طرح ولايت بسيج طلاب کشور با هدف گسترش و تعميق مباني سياسي، اجتماعي، ديني، علمي و افزايش توانمندي‌هاي طلاب و روحانيون بسيجي در دفاع از انقلاب و آرمان‌هاي امام راحل و رهبري و پاسخ‌گويي به شبهات، با شرکت 300 نفر از خواهران و برادران برگزيده طلبه طي روزهاي 16 تا 20 مرداد ماه جاري در مشهد در حال برگزاري است.
 
نفاق جديد، مسايل اقتصادي، عرفان‌هاي کاذب، آشنايي با وظايف بسيج طلاب و روحانيون، جريان‌شناسي فرق و اديان، فرآيند انتخابات دهم، روانشناسي مخاطب، نقش روحانيت در تبيين مباني ديني، بررسي شيوه جهادي علماي شيعه، نقش ولايت در مهار بحران‌ها و موقعيت ايران در علوم استراتژيک، از جمله مباحث اين نشست است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.