حجت‌الاسلام سالك:پروژه انقلاب مخملي از سال 76 كليد خورده‌بود

در سال 82 با گسست بين نخبگان سياسي و مردم در قالب تحصن در مجلس ششم اين موضوع پي‌گيري شد كه خود جزئي از انقلاب مخملي بود و اساسا با توجه به اينكه حكومت در اختيار خاتمي بود تحصن عليه اسلام و ولايت بود. عضو شوراي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه فاز آخر اين ....
دوشنبه، 19 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجت‌الاسلام سالك:پروژه انقلاب مخملي از سال 76 كليد خورده‌بود
 
فارس: عضو شوراي جامعه روحانيت مبارز گفت: از سال 76 پروژه انقلاب مخملي در ايران با انتخابات رياست جمهوري كليد خورده بود و در آشوب‌هاي 18 تير 78 دنبال شد.
 
حجت‌الاسلام احمد سالك عضو شوراي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به دخالت بيگانگان در حوادث اخير، گفت: دشمني و خصومت طرفداران باطل با حق يك موضوع ديرينه است و از صدر اسلام شاهد آن هستيم و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نيز اين خصومت و دشمني با پيچيدگي مسائل امنيتي وضعيتي خاص يافته است.
وي با بيان اينكه با آغاز فتنه پس از انتخابات رياست جمهوري دهم شاهد هجمه جبهه استكبار عليه نظام ناب محمدي بوديم، تصريح كرد: اين جريان دو موضوع را دنبال مي‌كردند و در اين جهت اسلام ناب كه تجلي آن نظام اسلامي ايران است و مقام معظم رهبري به عنوان محور حركت مبارزه با استكبار را هدف قرار داده بودند.
حجت‌الاسلام سالك با تاكيد بر اينكه هجمه دشمنان عليه نظام اسلامي سابقه 30 ساله دارد، گفت: از سال 76 پروژه انقلاب مخملي در ايران با انتخاب سيد محمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري كليد خورده است و در آشوب‌هاي 18 تير 78 مرحله عمليات نافرماني مدني آن با شروع خط تخريب خياباني دنبال شده و در سال 79 اين پروژه با تيتر انسداد سياسي شروع و در سال 80 دانشجويان از طريق رسانه‌هاي بيگانه تحريك شدند.
وي در ادامه اضافه كرد: در سال 82 با گسست بين نخبگان سياسي و مردم در قالب تحصن در مجلس ششم اين موضوع پي‌گيري شد كه خود جزئي از انقلاب مخملي بود و اساسا با توجه به اينكه حكومت در اختيار خاتمي بود تحصن عليه اسلام و ولايت بود.
عضو شوراي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه فاز آخر اين پروژه داراي سه مرحله بود، خاطر نشان كرد: در مرحله اول حركت خشونت آميز، بكارگيري سلاح نيمه سنگين و حركت سازمان يافته با لايه‌هاي مختلف است و لايه دوم 17 اپوزيسيون در خارج از كشور به محوريت رضا پهلوي و در لايه سوم افراد دستگير شده هستند كه اتاق فرمان مسائل اخير بودند كه زمينه بستر سازي براي براندازي در كشور را انجام مي‌دادند.
سالك افزود: خط دنبال شده از سوي لايه‌هاي مختلف شامل سه بخش ايجاد شبكه نفوذ، گسترش فساد و انحراف فكري و فروپاشي از درون بود كه به همراه هم اين پروژه را پي‌گيري مي‌كردند.
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.