همدردي گروهك ريگي با منافقين

پس از تصرف پايگاه اشرف (مقر گروهك تروريستي منافقين) توسط ارتش و نيروهاي امنيتي عراق، گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي در بيانيه اي با ابراز همدردي با برادران و همتايان تروريست خود، دولت عراق را تهديد به تلافي كرد.
سه‌شنبه، 20 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همدردي گروهك ريگي با منافقين
پس از تصرف پايگاه اشرف (مقر گروهك تروريستي منافقين) توسط ارتش و نيروهاي امنيتي عراق، گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي در بيانيه اي با ابراز همدردي با برادران و همتايان تروريست خود، دولت عراق را تهديد به تلافي كرد.
 
در اين بيانيه آمده است: «جنبش مقاومت از دولت عراق مي خواهد به حقوق انساني ساكنان اشرف احترام بگذارد و از اقدامات ضد بشري و ضد انساني خودداري كند»!
 
اين گروهك تروريستي در ادامه بيانيه خود با محكوم كردن اقدام دولت عراق از تمامي سازمان هاي اپوزيسيون با هر ديدگاه و ايده اي مي خواهد كه در برابر اين جنايت(!) موضع گيري نمايند.
 
گروهك عبدالمالك ريگي در پايان با ابراز همدردي با همتايان تروريست خود ضمن تسليت اين حادثه از ايزدمنان براي آنان مغفرت و رحمت آرزو كرده است!!
 
گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي در حالي دم از حقوق بشر و اقدامات انساني مي زند كه همانند گروهك كوردل منافقين طي سال هاي گذشته دست خود را به خون تعدادي از هموطنانمان آلوده كرده و هر آن اگر فرصت مهيا شود با نهايت قساوت و بي رحمي هر جرمي را مرتكب مي شوند.
 
همچنين رئيس گروهك تروريستي ريگي كه عامل جنايات بسياري در ايران است به دفاع از آزادي در رژيم صهيونيستي، آمريكا و انگليس پرداخت.
 
عبدالمالك ريگي كه بارها از سوي سران كاخ سفيد مورد تمجيد قرار گرفته است در گفت وگو با شبكه العربيه وابسته به دربار سعودي مدعي شد در همه جهان حتي در آمريكا، انگليس و اسرائيل مردم در دفاع از مذهبشان آزادند(!) ولي سني ها در ايران از ساده ترين حقوق محروم هستند.
 
وي كه عامل قتل عام بي رحمانه و ناجوانمردانه بسياري از مردم بي گناه از جمله مسافران اتوبوس و آدم ربايي با هدف باجگيري است در ادامه مدعي شد مسئوليت گروهش دفاع از حقوق سني ها در ايران است!
 
اين ادعاهاي ريگي كه ترجمان خواست اربابان غربي اش مبني بر تشديد اختلافات مذهبي و قومي در ايران است در حالي صورت گرفته كه برادران سني و شيعه سالهاست با حفظ احترام به عقايد يكديگر در استان هاي مختلف كشور به زندگي آرام خويش مشغولند و بارها نيز از جنايات عناصر مزدوري چون ريگي ابراز برائت كرده اند.
 
گفتني است به دليل جنايات فراوان عبدالمالك ريگي و رابطه فاش شده وي با موساد، بسياري از علماي اهل سنت نيز وي را طرد كرده و از جنايات او ابراز برائت كرده اند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.