نهضت سوادآموزي همكار فرهنگي زندان است

با توجه به اينكه زندان‌ها مشغول به انجام فعاليت‌هاي فرهنگي هستند و كار تعليم و تربيت را نيز انجام مي‌دهند، ما به سختي كار در سازمان زندان‌ها واقف هستيم و خود را همكار فرهنگي زندان مي‌دانيم. محمد بخشي اضافه كرد: به‌حتم اجر و مزد مسئولان و كاركنان زندان نزد خداوند محفوظ است. بخشي با استقبال از راه‌اندازي و فعال كردن كانون يادگيري مهارت‌هاي اساسي زندگي در زندان مركزي شيراز گفت: اين سازمان آمادگي كامل براي معرفي آموزشياران، مربيان و تهيه ملزومات كمك آموزشي و كتب را با زندان دارد. ..
پنجشنبه، 22 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نهضت سوادآموزي همكار فرهنگي زندان است

فارس: مدير كل نهضت سواد آموزي استان فارس گفت: نهضت سواد آموزي خود را همكار فرهنگي اداره كل زندان‌هاي فارس مي‌داند و در اين راستا آماده همكاري كامل است.
 
 مدير كل نهضت سوادآموزي استان فارس به‌همراه جمعي از معاونان و مسئولان نهضت سواد آموزي شهرستان شيراز در بازديد از زندان مركزي اين شهر اظهار داشت: با توجه به اينكه زندان‌ها مشغول به انجام فعاليت‌هاي فرهنگي هستند و كار تعليم و تربيت را نيز انجام مي‌دهند، ما به سختي كار در سازمان زندان‌ها واقف هستيم و خود را همكار فرهنگي زندان مي‌دانيم.
محمد بخشي اضافه كرد: به‌حتم اجر و مزد مسئولان و كاركنان زندان نزد خداوند محفوظ است.
بخشي با استقبال از راه‌اندازي و فعال كردن كانون يادگيري مهارت‌هاي اساسي زندگي در زندان مركزي شيراز گفت: اين سازمان آمادگي كامل براي معرفي آموزشياران، مربيان و تهيه ملزومات كمك آموزشي و كتب را با زندان دارد.
مدير كل نهضت سواد آموزي فارس يادآور شد: اميدواريم بتوانيم با ارائه آموزش‌هاي لازم از جمله مهارت‌هاي شغلي، زندگي و سواد آموزي شاهد رشد و بالندگي جامعه اسلامي باشيم.
رئيس زندان مركزي شيراز نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از بازديد مدير كل نهضت سوادآموزي استان فارس از زندان مركزي شيراز گفت: نهضت سواد آموزي تكميل كننده فعاليت‌هاي فرهنگي زندان است.
علي مظفري افزود: اگر زندانيان را باسواد و سپس با دين آشنا كنيم و مهارت‌هاي شغلي و زندگي را به آنان آموزش دهيم، مي‌توانيم در كارمان موفق شويم.
وي اظهار داشت: در آيين‌نامه سازمان زندان‌هاي كشور به دو مورد به‌صورت اجباري تاكيد شده، يكي ورزش صبحگاهي و دوم سوادآموزي، و اين نشانگر اهميت آموزش در زندان‌ها است.
در پايان اين ديدار مدير كل نهضت سوادآموزي استان فارس و رئيس زندان مركزي شيراز راه‌هاي تقويت همكاري و فعاليت‌هاي آموزشي و سوادآموزي را مورد بررسي قرار دادند و بر ادامه همكاري‌ها تاكيد كردند.
 
 

 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.