تمجید رضا پهلوی از هاشمی رفسنجانی و خاتمی

من امیدوارم که انها به شکل صریح تری انتقادات خود را نه تنها نسبت به تصمیمات رهبری ، بلکه به تمام نظام ابراز کنند. رضا پهلوی افزود: به عنوان مخالف سیاسی رژیم روحانیون در ایران فعال بوده و با اصلاح طلبان و معترضین در تماس هستم. ..
جمعه، 23 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تمجید رضا پهلوی از هاشمی رفسنجانی و خاتمی
 
 
رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران در مصاحبه ای با نشریه "اشپیگل" آلمان گفت:خوشحالم که هاشمی رفسنجانی و خاتمی در مسیر درست حرکت می کنند.به گزارش شبکه ایران به نقل از ایرنا، رضا پهلوی ضمن اظهار این مطلب درباره نقش هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی در این جریانات وتاثیر انتقادات آنان گفت: مهم این نیست که آنها چه تاثیری دارند ، بلکه این مهم است که آنها تحت تاثیر نارضایتی مردم قرار گیرند. آنها می بینند که باید طرف ملت باشند و خوشحالم که آنان در مسیر درست حرکت می کنند.
وی ادامه داد: من امیدوارم که انها به شکل صریح تری انتقادات خود را نه تنها نسبت به تصمیمات رهبری ، بلکه به تمام نظام ابراز کنند.
رضا پهلوی افزود: به عنوان مخالف سیاسی رژیم روحانیون در ایران فعال بوده و با اصلاح طلبان و معترضین در تماس هستم.
وی در پاسخ به این سوال که با دولت امریکا در تماس می باشد یا نه،گفت: بخشی از وظایفم این است که با اشخاص سیاسی تصمیم گیر در تمام دنیا از جمله دولت امریکا مشورت کنم . اگر لازم باشد از این امکانات استفاده می کنم که این اشخاص را مطلع ساخته و در باره مسایل ایران با انان مشورت کنم.
فرزند شاه مخلوع در باره تفاوت "محمود احمدی نژاد" و " میرحسین موسوی" ادعا کرد : موسوی شجاعت خود را نشان داده و ترسی از تهدیدات ندارد.طبعا فرق بسیار بزرگی بین این دو نفر وجود دارد.باید شرایط حساس موسوی را نیز در نظر گرفت.
 
اخیرا نیز مسعود رجوی، سرکرده منافقین با انتشار نامه ای به حمایت از مواضع میرحسین موسوی پرداخته و خواهان ادامه صریح تر این مواضع از سوی آخرین نخست وزیر کشور شده بود.
متن انگلیسی مصاحبه رضا پهلوی با نشریه اشپیگل در آدرس اینترنتی زیر موجود است:
http://www.spiegel .de/international/world/0,1518,641984,00.html
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.