تلاش چین برای جلوگیری از شیوع آنفلوانزای خوکی

دولت چین در آستانه آغاز سال تحصیلی، برای جلوگیری از گسترش آنفلوآنزای خوکی تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است. وزارت بهداشت و وزارت آموزش چین در تلاشهای خود برای مبارزه با فراگیر شدن آنفلوآنزای خوکی از مسئولان مدارس خواست تعداد دانش آموزان کلاس ها را کاهش دهند.این دو وزارتخانه همچنین به مدیران مراکز آموزشی دستور داد، هر دانش آموزی را که با فرد مبتلا به آنفلوآنزای خوکی در تماس بوده است، به مدت یک هفته از حضور در کلاس منع کنند...
يکشنبه، 25 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تلاش چین برای جلوگیری از شیوع آنفلوانزای خوکی

دولت چین در آستانه آغاز سال تحصیلی، برای جلوگیری از گسترش آنفلوآنزای خوکی تدابیر جدیدی اتخاذ کرده است.
 
وزارت بهداشت و وزارت آموزش چین در تلاشهای خود برای مبارزه با فراگیر شدن آنفلوآنزای خوکی از مسئولان مدارس خواست تعداد دانش آموزان کلاس ها را کاهش دهند.
 
این دو وزارتخانه همچنین به مدیران مراکز آموزشی دستور داد، هر دانش آموزی را که با فرد مبتلا به آنفلوآنزای خوکی در تماس بوده است، به مدت یک هفته از حضور در کلاس منع کنند.
 
وزارت بهداشت همچنین در بیانیه خود به مقامات ایالت هایی که بیش از بخشهای دیگر شاهد گسترش بیماری بوده اند، برای تاخیر در آغاز ترم اول سال تحصیلی جدید "چراغ سبز" نشان داد.
 
چین همچنین در ادامه اقدامات پیشگیرانه از مسئولین مؤسسات آموزشی خواسته است با نظارت دقیق از سلامت فرد فرد دانش آموزان اطمینان حاصل کنند.
 
شایان ذکر است ، تا کنون 2 هزار و 537 مورد ابتلا به آنفلوآنزای خوکی در چین گزارش شده است
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.