مردم ونزوئلا از انقلاب ايران درس گرفتند

حضور در اين گردهمايي رابطه فرهنگي دو كشور و مقاومت در برابر دشمن و امپرياليزم جهاني را مستحكم مي‌كند. سفير ونزوئلا در ايران اضافه كرد: كساني كه مي‌خواهند آزاده باشند، هميشه به دنبال استقلال بوده و سعي مي‌كنند، دنيايي را بسازند كه مردم جهان با هم متحد شوند؛ اين مسئله براي همه آزادي‌خواهان و كساني كه براي آزادي مي‌جنگند، اهميت دارد. ..
دوشنبه، 26 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مردم ونزوئلا از انقلاب ايران درس گرفتند

 فارس: سفير كشور ونزوئلا در ايران گفت: تجربه انقلاب و مقاومت مردم ايران به مستحكم‌تر شدن انقلاب ونزوئلا كمك كرد و مردم ونزوئلا از انقلاب ايران درس گرفتند.
 
داويد ولاسكس برگزاري گردهمايي آزادگان ايران و جهان اسلام را مهم خواند و گفت: برگزاري چنين مراسمي، اهميت تاريخي و سياسي دارد و به ما اجازه مي‌دهد تا با تاريخ جمهوري اسلامي ايران و مبارزانش بيشتر آشنا شويم زيرا ما هم يك كشور انقلابي هستيم.
وي افزود: حضور در اين گردهمايي رابطه فرهنگي دو كشور و مقاومت در برابر دشمن و امپرياليزم جهاني را مستحكم مي‌كند.
سفير ونزوئلا در ايران اضافه كرد: كساني كه مي‌خواهند آزاده باشند، هميشه به دنبال استقلال بوده و سعي مي‌كنند، دنيايي را بسازند كه مردم جهان با هم متحد شوند؛ اين مسئله براي همه آزادي‌خواهان و كساني كه براي آزادي مي‌جنگند، اهميت دارد.
ولاسكس بيان داشت: 200 سال پيش، جريان استقلال‌يابي در آمريكاي لاتين شروع شد؛ روزي مثل امروز بود كه آزادي‌خواه «سيمون بوليوار» قسم خورد كه امريكاي لاتين و ونزوئلا را آزاد كند.
وي ادامه داد: امروز 10 سال است كه به خاطر زحمات‌ «هوگو چاوز» بين ايران و ونزوئلا رابطه خوبي برقرار است و از اين به بعد 10 سال ديگر هم اين رابطه را حفظ مي‌كنيم و باهم مثل برادر هستيم.
سفير ونزوئلا در ايران اظهار داشت: كشور ونزوئلا از كشورهايي است كه براي به دست آوردن استقلال و آزادي تلاش مي‌كند؛ معتقدم كه بالاخره انقلاب‌هاي آزادي‌خواهانه مردم جهان در برابر استكبار جهاني پيروز خواهند شد.
سفير ونزوئلا در ايران بيان كرد: بعد از انقلاب اسلامي در ايران جنگي اتفاق افتاد كه باعث آن آمريكا بود؛ مقاومت مردم ايران در جنگ تحميلي مسئله‌اي است كه مردم ونزوئلا در مبارزات و انقلابشان از آن درس مي‌گيرند.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.