راه اصلی حفظ آرامش جامعه ، برخورد قاطع با سران آشوب‌هاست

جمعی از اساتید و نخبگان جامعه پزشکی کشور در نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله لاریجانی، راه اصلی حفظ آرامش جامعه و خشکاندن ریشه آشوب‌های اخیر را برخورد قاطع و بدون ملاحظه با سران اصلی اغتشاشات دانسته‌اند.
يکشنبه، 8 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راه اصلی حفظ آرامش جامعه ، برخورد قاطع با سران آشوب‌هاست
جمعی از اساتید و نخبگان جامعه پزشکی کشور در نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله لاریجانی، راه اصلی حفظ آرامش جامعه و خشکاندن ریشه آشوب‌های اخیر را برخورد قاطع و بدون ملاحظه با سران اصلی اغتشاشات دانسته‌اند.
 
حدود 250 نفر از اساتید و نخبگان جامعه پزشکی سراسر کشور در نامه‌ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه، راه اصلی حفظ آرامش جامعه و خشکاندن ریشه آشوب‌های اخیر را برخورد قاطع و بدون ملاحظه با سران اصلی اغتشاشات دانسته‌اند.
 
آنان همچنین از برگزاری دادگاه عاملان فتنه‌های اخیر به شکل علنی تشکر و تاکید کرده‌اند: در راستای تنویر افکار عمومی و روشن شدن ماهیت واقعی دست اندرکاران داخلی و خارجی، خواهان ادامه این روند و نیز پخش اعترافات عناصر اصلی بازداشت شده، به تمام و کمال می‌باشیم.
 
در این نامه که به امضای کسانی چون، مسعود خاتمی، باقر لاریجانی، سید حسن امامی رضوی، بهرام عین‌اللهی، حسن منافی، رضا کلانتر معتمدی و ناصر سیم‌فروش رسیده، عنوان شده است: اینجانبان خواهان برخورد قانونی با عواملی که به ایجاد تنش و التهاب در عرصه درمانی کشور دامن می‌زنند تا خدای ناکرده در حوادث مشابه جان مردم، مجروحین و نیازمندان خدمات درمانی، بازیچه امیال گروهی نگردد چرا که شان و جایگاه جامعه پزشکی، خدمت صادقانه به مردم نیازمند و تلاش برای ایجاد سلامت جامعه می‌باشد.
 
مشروح نامه اساتید و نخبگان جامعه پزشکی به رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:
 
محضر ریاست محترم قوه قضائیه
 
حضرت آیت الله صادق لاریجانی دامت توفیقاته
 
سلام علیکم
 
در ابتدا انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست قوه قضائیه از جانب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده، آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی را در این عرصه خطیر از خداوند منان خواستاریم.
 
همانگونه که مستحضرید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر روز و هر لحظه از بدو پیروزی انقلاب تا امروز بدون کوچکترین وقفه‌ای و حتی در لحظات اوج اقتدار و آمادگی و هوشیاری، مترصد وارد آوردن ضربه به انقلاب خمینی کبیر(ره) بوده‌اند، تا به زعم خود بتوانند این شجره طیبه را از بیخ و بن برکنند. غافل از اینکه این شجره طیبه علیرغم کید و مکر شیاطین داخلی و خارجی روز به روز پربارتر و قدرتمندتر می‌شود.
 
حضور حماسی و بی‌نظیر 40 میلیونی مردم مسلمان و فهیم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری دهم با حد نصاب 85 درصدی و رای 5/24 میلیونی به رئیس‌جمهور منتخب، دشمن زبون و دنباله‌‌های داخلی او را در بهت و حیرت مرگ‌آوری فرو برد و به فرماندهی استعمار پیر و روباه‌صفت انگلیس و همراهی شیطان بزرگ در بستر فراهم آورده شده توسط بعضی از عناصر ساده لوح، قانون‌‌گریز و بی‌ظرفیت، در راستای انتقام از این حضور عظیم ملت، شیرینی این حادثه میمون و مبارک را در کام ملت تلخ کرد.
 
قدر مسلم حوادث ناگوار پس از انتخابات و حملات ناجوانمردانه داخلی و خارجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صدمات و لطمات جبران ناپذیری بر این ملت و کشور وارد آورد که جز در سایه رهبری پیامبرگونه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب گذر از آن‌ها ممکن نبوده و نخواهد بود.
 
اردوکشی های خیابانی و بهانه واهی و اثبات نشده تقلب در انتخابات، جفایی نابخشودنی به همه 40 میلیون نفر شرکت کننده در انتخابات و توهین آشکار به 5/24 میلیون نفری بود که به رئیس جمهور منتخب رای دادند و نیز حمله به اصل مردم سالاری دینی و اصول و قواعد رفتارهای انتخاباتی در کشور بود.
 
فجایع رخداده در دل این اردوکشی‌های خیابانی، از قبیل حمله به مردم بی‌دفاع و نوامیس آنها ، ضرب و شتم افراد آراسته به شعائر دینی در مقابل چشم همسر و فرزندان تا سرحد مرگ، مجروح ساختن صدها نفر از نیروهای انتظامی، امنیتی و جان برکفان بسیجی که منجر به بستری شدن در ICU ، اعمال جراحی متعدد و شهادتی تنی چند از افراد است، حمله به روحانیون، به آتش کشیدن مساجد، حمله وحشیانه به آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر و کشیدن مجروحین در حال اعزام به بیمارستان و ضرب و شتم آنها، حمله سازماندهی شده به پایگاه‌های بسیج یاران گران سنگ امام راحل(ره) ، واداشتن صدها تهمت زشت و ناروا به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی عناصر فریب‌خورده داخلی و ... همه و همه لطمات و ضرباتی بود که بدون هیچ گناهی بر سر نظام وارد شد و دل و جان همه انسان‌های پاک نهاد و آزاده و وفادار به نظام را مالامال از درد و رنج ساخت.
 
ما جمعی از اساتید و نخبگان جامعه پزشکی سراسرکشور، در ابتدای شروع و فعالیت جنابعالی، ذکر نکاتی را به حضور حضرتعالی لازم و ضروری می‌دانیم:
 
1. پیرو فرمایشات مقام و معظم رهبری، خواستار رعایت حقوق همه جانبه همه افراد بازداشت شده و جبران صدمات وارده به همه کسانی هستیم که در طی این آشوب‌ها دچار خسارات جسمی و مالی شده‌اند نیز خواستار رعایت اصل عطوفت اسلامی در برخورد با جوانان و دانشجویان می‌باشیم، چرا که این‌ها همان فرزندان این ملتند که متاسفانه توسط سران منافق صفت آشوب‌ها به اغواء کشیده شده‌اند.
 
2. ضمن تشکر از برگزاری دادگاه عاملان فتنه‌های اخیر شکل علنی، در راستای تنویر افکار عمومی و روشن شدن ماهیت واقعی دست اندرکاران داخلی و خارجی، خواهان ادامه این روند و نیز پخش اعترافات عناصر اصلی بازداشت شده، به تمام و کمال می‌باشیم.
 
3. متاسفانه سران آشوب و طراحان اصلی حوادث اخیر با وقاحت آشکار، همچنان به تحریر ماجراجویی‌های خود ادامه داده، مصرانه در پی بهم زدن آرامش جامعه و تداوم تنش و التهاب در جامعه باشند. به تحقیق راه اصلی حفظ آرامش جامعه و خشکاندن ریشه این آشوب ها، برخورد قاطع و بدون ملاحظه با سران اصلی این غائله می باشد. اینجانبان خواهان برخورد قاطع جنابعالی و دستگاه قضا با عناصر فتنه‌گر می‌‌باشیم.
 
4. در حالیکه مراکز درمانی در بحبوحه درگیریها و بحران‌ها ایجاد شده، موظف به ارائه خدمات درمانی به همه مجروحین و آسیب دیدگان می‌باشند، متاسفانه در اوج ناآرامیها، عده ای قلیل از همکاران با نادیده گرفتن قداست حرفه پزشکی و عرصه درمان، در تدارک تحصن و به تعطیلی کشاندن بعضی از مراکز درمانی کشور بودند و درواقع با چشم پوشی از وظایف درمانی و قانونی خویش، عرصه درمان و سلامت کشور را میدان گروکشی سیاسی تبدیل کردند. این افراد متاسفانه در روزهای اخیر در سایه و سعه صدر نظام، به شیوه‌های گوناگون تحریکات و اقدامات تنش زای خود را ادام می‌دهند که در آستانه شروع سال تحصیلی جدید می‌بایست، هوشیاری و بیداری همه جانبه لحاظ گردد تا خدای نخواسته شاهد تکرار حوادث غم‌بار ماه‌های ابتدای سال جاری نباشیم.
 
5. اینجانبان خواهان برخورد قانونی با عواملی که به ایجاد تنش و التهاب در عرصه درمانی کشور دامن می‌زنند تا خدای ناکرده در حوادث مشابه جان مردم، مجروحین و نیازمندان خدمات درمانی، بازیچه امیال گروهی نگردد چرا که شان و جایگاه جامعه پزشکی، خدمت صادقانه به مردم نیازمند و تلاش برای ایجاد سلامت جامعه می‌باشد.
 
     با تقدیم احترام
 
جمعی از اساتید و نخبگان جامعه پزشکی کشور
 
7/6/1388
 
        دکتر مسعود خاتمی-دکتر باقر لاریجانی-دکتر سید حین امامی رضوی-دکتر بهرام عین‌اللهی-دکتر حسن منافی-دکتر رضا کلانتر معتمدی-دکتر ناصر سیم‌فروش-دکتر شاهین محمد صادقی-دکتر محمد کریم شهرزاد-دکتر علیرضا زاکانی-دکتر اصلانی-دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی-دکتر پرویز مافی-دکتر محمد علی محققی-دکتر سید موید علویان-دکتر رحمت‌اله حافظی-دکتر احمد نجابت-دکتر الهه وحید دستجردی-دکتر محمدرضا نخستین-دکتر محمدرضا رزاقی-دکتر سید مهدی حسینی خامنه-دکتر خسرو جدیدی-دکتر سیدرضا موسوی-دکتر بهزاد عین‌الهی-دکتر قانعی-دکتر شاهین شیرانی-دکتر علی اکبر زینانلو-دکتر محمد رحمتی رودسری-دکتر امیر خبری-دکتر مجید جدیدی-دکتر ابراهیم میکائیلی-دکتر حمید محمد جعفری-دکتر مسعود صالحی-دکتر رحیم سروری-دکتر قدرت شمس خرم‌آبادی-دکتر شمس‌الدین حجازی-دکتر حسین یحیوی-دکتر علی محمدیان-دکتر محمد پارسا-دکتر بهروز براتی-دکتر جواد شاهین‌فر-دکتر رئیس‌زاده-دکتر مصطفی محقق-دکتر عبداله امیر فرهنگی-دکتر علیرضا سفیدچیان-دکتر فریدون عبدالمالکی-دکتر ابراهیم متولیان-دکتر رضا مسائلی-دکتر طاهره لباف-دکتر صدیقه اعلمی هرندی-دکتر یونس پناهی-دکتر محمدتقی حلی‌ساز-دکتر علیرضا رحیم‌نیا-دکتر محمد اجل لوئیان-دکتر پروین حسینی-دکتر وحید پورفرزانی-دکتر زمانی-دکتر فرهاد جعفری-دکتر حسن اعتمادزاده-دکتر حسین وحیدی-دکتر محسن نبیونی-دکتر جمیله طاهری-دکتر زنجانی-دکتر سعید قاضی‌پور-دکتر احمد جوانمرد-دکتر شاهد فدایی‌فر-دکتر فخرالدین حجازی-دکتر مازیار مافی-دکتر محمد مهدی اقدسی-دکتر صدراله محمودی-دکتر حسن علی شفیعی-دکتر ابریشمی-دکتر مصطفی نادری-دکتر عباس تولایی-دکتر حسن محبی-دکتر سعید فاضلی-دکتر سید حمید پرهیزگار-دکتر مسعود یاوری-دکتر زهرا جابری انصاری-دکتر غلامعلی غلامی-دکتر اعظم ولیان-دکتر محرابی توانا-دکتر نائینی-دکتر مجید شهرتی-دکتر جان‌نثاری-دکتر مسعود اسدی-دکتر ایزدی-دکتر بهرام پیشگو-دکتر محمد احمدی-دکتر رحیم میرزایی-دکتر عبدالرسول شجاع-دکتر عبدالحمید ظفرمند-دکتر مریم معزی‌نژاد-دکتر محمدرضا خلیفی-دکتر اصغرعبادی‌فرددکتر محمد جواد فروزان‌مهر-دکتر نفیسه کاشانی‌زاده-دکتر ابراهیم میکائیلی-دکتر شرفیان-دکتر سید محمد حسینی-دکتر فرزانگان-دکتر علیرضا کوهپایی-دکتر دادخواه تهرانی-دکتر مقصودلو-دکتر عامری-دکتر محمدرضا شانه‌ساز-دکتر عبداله عسگری-دکتر علی‌محمد سبزقیانی ...


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.