شحات انور قاری مصری مهمان اوقاف در آستان میرعلاء الدین حسین

آقاي هاشم زاده قاري ممتاز مسابقات قرآن کريم استان فارس و همچنين گروه تواشيح حضرت منتظر به اجراي برنامه پرداختند. حجت الاسلام و المسلمين عباس پور (رياست عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان فارس) نيز ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان گرامي و همچنين قاري محترم کشور مصر و همه قاريان و حافظان قرآن کريم، ماه مبارک رمضان را فرصت بسيار مناسبي براي روي آوردن به قرآن کريم و خصوصا درک مفاهيم غني آن دانستند و از تمامي حاضرين در برنامه خواستند که ..
يکشنبه، 8 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شحات انور قاری مصری مهمان اوقاف در آستان میرعلاء الدین حسین

محفل انس با قرآن کريم به همت واقفين خير انديش شيراز با حضور قاري برجسته کشور مصر برگزار گرديد
به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن همچون سنوات گذشته، محفل انس با قرآن کريم با حضوري قاري بين المللي کشور مصر در فضايي کاملا معنوي در حرم مطهر حضرت سيدعلاءالدين حسين (عليه السلام) برگزار گرديد.
بنا به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان فارس، در اين مراسم که با همکاري عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان فارس و هيئت امناء آستان مقدس حضرت سيد علاءالدين (عليه السلام) برگزار گرديد، قاري برجسته کشور مصر، محمود شحات انور با قرائت زيباي خود، حاضرين در مراسم را به وجد آورد و بسيار مورد استقبال شرکت کنندگان در محفل قرار گرفت.
بنا بر همين گزارش در ابتداي اين برنامه، آقاي هاشم زاده قاري ممتاز مسابقات قرآن کريم استان فارس و همچنين گروه تواشيح حضرت منتظر به اجراي برنامه پرداختند. حجت الاسلام و المسلمين عباس پور (رياست عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان فارس) نيز ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان گرامي و همچنين قاري محترم کشور مصر و همه قاريان و حافظان قرآن کريم، ماه مبارک رمضان را فرصت بسيار مناسبي براي روي آوردن به قرآن کريم و خصوصا درک مفاهيم غني آن دانستند و از تمامي حاضرين در برنامه خواستند که ضمن تلاوت قرآن کريم در راستاي فهم صحيح و عميق تري از اين کتاب آسماني نيز گام بردارند.
در ادامه اين برنامه به ده نفر اول برگزيدگان مسابقات قرآن کريم نيروي انتظامي استان فارس جوايزي اهداء گرديد و پس از اقامه نماز جماعت، کليه قاريان و حافظان و علاقمندان به اينگونه مجالس در محيطي کاملا معنوي و صميمي بر سر سفره با برکت خاندان عصمت و طهارت روزه خود را افطار نمودند.
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.