نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد 10 شهریور اعلام می‌شود

داوطلبان همچنین می‌توانند هرگونه اعتراض احتمالی نسبت به نتیجه آزمون خود را از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net ارسال و کد رهگیری برای پیگیری اعتراض خود دریافت کنند.به گفته معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، از میان تعداد شرکت کنندگان در کنکور پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد 300 هزار نفر در سال تحصیلی آینده پذیرش می‌شوند...
يکشنبه، 8 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد 10 شهریور اعلام می‌شود
 
نتایج آزمون سراسری (رشته‌های غیرپزشکی و علوم پزشکی) دانشگاه ‌آزاد اسلامی سه‌شنبه 10 شهریور اعلام می‌شود.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاداسلامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز اعلام شده با مراجعه به سایت اعلام نتایج مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com کارنامه‌های خود را مشاهده کنند.
در پایان این گزارش آمده است داوطلبان همچنین می‌توانند هرگونه اعتراض احتمالی نسبت به نتیجه آزمون خود را از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net ارسال و کد رهگیری برای پیگیری اعتراض خود دریافت کنند.
به گفته معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، از میان تعداد شرکت کنندگان در کنکور پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد 300 هزار نفر در سال تحصیلی آینده پذیرش می‌شوند.
635 هزار نفر در آزمون غیر پزشکی و 165 هزار نفر در آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد شرکت کردند.
کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 تیرماه و آزمون پزشکی این دانشگاه نیز در جمعه 26 تیرماه برگزار شد.

/1001/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.