الهام در نشست صميمي با مديران روابط عمومي‌هاي وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي

خطر نفاق از خطر کفر بالاتر است؛ چراکه کفر شفاف و مشخص و برخلاف آن نفاق پيچيده و پوشيده است.سخنگو و رييس شوراي اطلاع‌رساني دولت افزود: چه بسيار کساني که در طول تاريخ، در دوره عمر کوتاه خود، در چندين جبهه صددرصد مخالف و متضاد حضور يافتند و روحيه منافقانه خويش را هويدا ساختند...
دوشنبه، 9 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 الهام در نشست صميمي با مديران روابط عمومي‌هاي وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي
سخنگوي دولت، شرايط بعد از انتخابات 22 خرداد را امتحاني عظيم و فتنه‌اي بزرگ دانست که به تعبير رهبر معظم انقلاب، نشان داد دشمن هميشه بيدار است و در حالي که به دليل حضور تاريخي و بي‌سابقه مردم گمان مي‌رفت، دشمن مجال حضور ندارد، براي ضربه به انقلاب به قوي‌ترين شکل وارد صحنه شد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، غلامحسين الهام شنبه شب در نشست صميمي با مديران روابط عمومي‌هاي وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي که با صرف افطاري همراه بود، شرايط انتخابات 22 خرداد را پيچيده‌ توصيف و اظهار كرد: عده‌اي از مدت‌ها قبل از انتخابات، در تريبون‌هاي مختلف بذر ترديد را در بين مردم افکندند و ابهام آفريدند و بعد از انتخابات نيز به گونه‌اي رفتار کردند که شوراي نگهبان عليرغم اين‌که به صحت روش و اجراي انتخابات آگاه بود، گروه حقيقت‌ياب تشکيل داده و بررسي‌هاي مجدد صورت بدهد در حالي‌که هيچ ابهامي در شمارش و يا نتيجه آراء وجود نداشت و اين امر نشان دهنده عمق فتنه بود.
 
وي افزود: بعد از انتخابات همچنين عده‌اي که خود را صاحب انقلاب مي‌دانند و مدعي اصل انقلاب‌اند، نيز با جريان فتنه‌آفرين همراه شدند و متأسفانه از تريبون‌هاي مقدس، القاء شبهه كرده و تشکيک و ترديد ايجاد کردند و فتنه‌اي آفريده شد كه موجب به زمين ريخته شدن خون‌هاي بي‌گناهاني گرديد و آسيب‌هايي را براي مردم و آبروي نظام در پي داشت.
 
وي با بيان اين‌كه " در اين انتخابات و حوادث قبل و پس از آن خداوند چنين تقدير کرد که امتحاني بزرگ پيش آيد" برخي روش‌ها و رفتارها در انتخابات اخير را نقطه اوج نوعي جنگ تبليغاتي براي ايجاد ترديد و القاي شبهه در ملت و باورهاي آنان دانست و خاطرنشان كرد: نقاط اوج كاركردي جنگ نرم كه زمينه‌هاي آن از مدت‌ها پيش آغاز شده بود در انتخابات اخير تجلي يافت و دکتر احمدي‌نژاد يک‌تنه در مقابل موج تبليغات ايستاد و الحمدلله کارهاي دولت و تلاش هاي خدمتگزاران به ملت، خود را نشان داد و در عين حال خلاء‌هايي نيز بيشتر مشخص شد.
 
اين عضو حقوقدان شوراي نگهبان گفت: در جنگ تبليغاتي عليه خدمتگزاري دولت نهم كه در طول 4 سال گذشته جريان داشت، روابط عمومي‌ها نيز براي مقابله با هجمه عظيم تخريب دولت، رسالتي سنگين بر دوش داشتند که در اين راه تلاش‌هاي خوبي صورت گرفت.
 
وي تصريح کرد: اين جنگ نرم همچنان ادامه دارد و روابط عمومي‌ها بايد بدانند با سلاح حقيقت چگونه به مصاف دروغ و باطل بشتابند و بدانند با عصاي موسي چطور به جنگ سحر فرعون بروند.
 
وي تصريح کرد: در شرايط کنوني بايد پرده‌هاي نفاق جديد را با شجاعت و تدبير و مديريت، قوي‌تر افشا کرد.
 
وي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و ساير شهداي دولت، شهيد رجايي را شهيد راه مبارزه با نفاق توصيف کرد و گفت: خطر نفاق از خطر کفر بالاتر است؛ چراکه کفر شفاف و مشخص و برخلاف آن نفاق پيچيده و پوشيده است.
 
سخنگو و رييس شوراي اطلاع‌رساني دولت افزود: چه بسيار کساني که در طول تاريخ، در دوره عمر کوتاه خود، در چندين جبهه صددرصد مخالف و متضاد حضور يافتند و روحيه منافقانه خويش را هويدا ساختند.
 
وي ادامه داد: اگر بخواهيم خداوند در لرزشگاه‌ها ما را ياري کند، بايد حق و حقيقت را درک کنيم و هميشه معياري جداي از افراد براي شناخت حق و حقيقت داشته باشيم و افراد را هيچ‌گاه معيار تمام عيار حق ندانيم.
 
وي افزود: به برکت انقلاب اسلامي، خداوند اين نعمت را بر ما روا داشت که حقيقت را همواره با راه ولايت و رهبري بسنجيم و حرکت کنيم و تجارب انقلاب اسلامي را نيز همچون چراغي فرا راه خويش قرار دهيم.
 
الهام با اشاره به اين‌كه " تلاش‌هايي براي تخريب و تضعيف دولت نهم از آغاز تشکيل تاکنون صورت گرفته است" اظهار كرد: اين دولت، دولتي نيست که ارزان به دست آمده باشد. دولت نهم محصول يک تفکر در طول تاريخ اسلام است و ما چه در درون دولت، چه در بيرون و يا در حاشيه، بايد مسووليت عقيدتي خويش را ايفا کنيم، مسووليتي که ريشه در عاشورا، انقلاب اسلامي، هفتم تير، 8 شهريور و ساير مقاطع انقلاب دارد اكنون، همه بايد اين رسالت عقيدتي خويش را با تدبير دنبال کنيم.
 
وي با اشاره به معرفي وزراي دولت دهم به مجلس شوراي اسلامي، ابراز اميدواري کرد كه دولتي کارآمد، هماهنگ و مقتدر براي دفاع از انقلاب و ارزش هاي اسلامي و خدمتگزاري به ملت تشکيل شود.
 
وي گفت: هرکس وزير شد بايد او را حمايت و کمک کرد و تلاش نمود با افزايش رضايتمندي مردم و کارآمدي نظام هم معاش مردم و هم معاد آن‌ها تأمين شود.
 
سخنگوي دولت سپس به مديران روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي توصيه کرد كه " با همدلي، هم‌افزايي و همگرايي با بيماري روشنفکري و روشنفکري بيمار در حوزه اطلاع‌رساني و ارتباطات" مبارزه کنند و در راه دفاع از حق، نظام و رهبري با قدرت پيش بروند.
 
دراين نشست پيش از سخنان سخنگوي دولت، تني چند از مديران کل روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي، ديدگاه‌هاي خود را درباره اطلاع‌ رساني و خدمات دولت نهم به روابط عمومي‌ها بيان کردند و تلاش‌هاي دولت براي ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌ها و هماهنگي اطلاع‌رساني در داخل دولت را ارزشمند و بي‌سابقه دانسته و خواستار تداوم اين امر در دولت دهم شدند.
 
در اين مراسم، همچنين از سوي شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي به پاس خدمات دکتر الهام در طول تصدي سخنگويي و رياست شوراي اطلاع‌رساني دولت نهم، لوح سپاسي به وي اهدا شد
/1001/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.