حزب‌الله: دولت وحدت ملی ضوابط و معیارها را مشخص می‌کند

جانشین دبیرکل حزب‌الله از همه خواست تا از تجربه گذشته درس گرفته و برای نجات کشور دولت وحدت ملی را تشکیل دهند، زیرا مشارکت همه در دولت وحدت ملی موجب اطمینان خاطر داخلی و نارضایتی اسرائیل و آمریکا و خاری در چشم دشمنان لبنان خواهد بود.شیخ نعیم قاسم در مراسم افطاری که در شهر بدنایل در شرق لبنان برگزار شد با ستایش از پیروزی‌های مقاومت که موجب سر بلندی لبنان و رقم زدن آینده این کشور شد، گفت: «طرح‌های مقاومت مبنی بر دنباله روی از اشغالگر و استکبار و یا انبار ...
چهارشنبه، 11 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حزب‌الله: دولت وحدت ملی ضوابط و معیارها را مشخص می‌کند

شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب‌الله بر ضرورت انتخاب و تشکیل دولت وحدت ملی لبنان تاکید کرد.
  
به گزارش پرس.تی.وی - بیروت، شیخ نعیم قاسم گفت: «هنگامی که سران سیاسی لبنان به دنبال توافقنامه دوحه گزینه تشکیل دولت وحدت ملی را انتخاب کردند، دیدیم که گزینه دیگری در برابر آنان وجود نداشت. این دولت توانست توازن را ایجاد کند و حق هر که را که باید می‌داد، اعطا کرد و برای دو طرف ضوابط و معبار‌هایی را قرار داد».
 
جانشین دبیرکل حزب‌الله از همه خواست تا از تجربه گذشته درس گرفته و برای نجات کشور دولت وحدت ملی را تشکیل دهند، زیرا مشارکت همه در دولت وحدت ملی موجب اطمینان خاطر داخلی و نارضایتی اسرائیل و آمریکا و خاری در چشم دشمنان لبنان خواهد بود.
 
شیخ نعیم قاسم در مراسم افطاری که در شهر بدنایل در شرق لبنان برگزار شد با ستایش از پیروزی‌های مقاومت که موجب سر بلندی لبنان و رقم زدن آینده این کشور شد، گفت: «طرح‌های مقاومت مبنی بر دنباله روی از اشغالگر و استکبار و یا انبار سلاح و مهمات نیست، بلکه مقاومت یک باور برای بیرون راندن اسرائیل است».
 
وی تاکید کرد که مقاومت در حالت آمادگی کامل به سر می‌برد، زیرا اسراییل در فکر اشغال لبنان و قتل سران این کشور است و می‌خواهد این کشور را به صحنه‌ای برای اجرای سیاست‌های خود از جمله اسکان دایم فلسطینی‌ها تبدیل کند، اما با وجود مقاومت اسرائیل قادر به انجام عملی ضد لبنان نیست.
 
شیخ نعیم قاسم افزود گفت: «لبنان از نعمت ثبات سیاسی و امنیتی به برکت مقاومت و نابودی شبکه‌های جاسوسی اسرائیل بهره‌مند است».
 
جانشین دبیرکل حزب‌الله با انتقاد از منتقدان سلاح حزب‌الله گفت: «هدف آنان ضربه به مقاومت و تضعیف لبنان است، زیرا می‌دانند که طرح‌های آنان تنها با تضعیف لبنان و سیطره خارجی عملی می‌شود و این طرح‌ها تنها خدمتی به اسرائیل و آمریکا است».
 
نعیم قاسم خواهان حفظ مقاومت شد و گفت: «مقاومت یک طرح نیست بلکه یک واقعییت اجتماعی و بخشی از تاریخ است که قادر به حمایت از خاک و مردم و جایگاه لبنان است».
/1001/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.