نام نویسی آزمون استخدام آموزش و پرورش از 12 اردیبهشت

اگر خبر استخدام آموزش و پرورش را شنیده اید اما از جزئیاتش آگاهی ندارید، این خبر را تا انتها بخوانید.
سه‌شنبه، 7 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نام نویسی آزمون استخدام آموزش و پرورش از 12 اردیبهشت
 
 
 
 

توجه : خبر زیر مربوط به سال  89 می باشد

 
 
 
راسخون : از 12 اردیبهشت ماه، نام نویسی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز خواهد شد و طبق گفته ی وزير آموزش و پرورش در اين آزمون120 هزار نفر شرکت خواهند کرد و در دو مرحله علمي و تخصصي به رقابت خواهند پرداخت که نهايت امر ‌40هزار نفر استخدام خواهند شد.
 
این هم از استخدام آموزش و پرورش، بالاخره کابوس استخدام به حقیقت تبدیل شد البته کابوس تهرانی ها همچنان به قوت خود باقی است چراکه شواهد نشان می دهد و با عرض معذرت از تهرانی ها استخدام در آموزش و پرورش شهر تهران ممنوع  و در جدول سهميه استخدام آموزش و پرورش شهر تهران در همه موارد، عدد صفر قيد شده است اما در خصوص شهرستان هاي تهران سهميه هايي قايل شده اند.
 
ظاهرا با این استخدامی که آموزش و پرورش گذاشته قصد دارد که اساسا متحول شود، چراکه حمیدرضا حاجی بابایی خبر از ساماندهي فضاي آموزشي داد و گفت که در تمام استان ها هيات ساماندهي فضاي آموزشي تشکيل شده و به اين منظور 200 نفر از 40 هزار نيروي استخدامي آموزش و پرورش، کارشناسان حقوقي خواهند بود تا پرونده فضاي آموزشي مدارس را ايجاد کنند و 200 تا 300 نفر از 40 هزار نيروي استخدامي مربوط به رشته هاي فناوري خواهند بود تا در بخش آماري به آموزش و پرورش کمک کنند .
 
پس به زودی شاهد روند  رو به رشد آموزش و پرورش باید باشیم، آن هم با این تغییر دکراسیونی که در سیستم های آموزشی شان خواهند داد.
1006/2759
 
 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.