کرمانی‌مقدم:

کمیته فنی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند/ ژوزه باید بماند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد ژوزه باید در این تیم بماند و به کارش ادامه دهد.
يکشنبه، 12 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کمیته فنی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند/ ژوزه باید بماند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد ژوزه باید در این تیم بماند و به کارش ادامه دهد.


به گزارش راسخون به نقل از فارس مرتضی کرمانی‌مقدم در مورد شرایط پرسپولیس گفت: نه می‌توان گفت وضعیت خوب است و نه می‌توان گفت بد است. باید بیشتر صبر کرد. نمی‌شود گفت تیم موفق نبوده، ژوزه با شرایط فوتبال ما آشنا نیست و باید به او فرصت داد تا به شناخت دست یابد.

وی افزود: مطمئن باشید شرایط تیم تغییر می‌کند. ژوزه به زودی می‌تواند ترکیب را بشناسد و با نفراتی که دارد نتایج خوبی کسب کند.

کرمانی مقدم در مورد اعتراض برخی پیشکسوتان به ژوزه و اعلام این موضوع که باید این مربی برکنار شود اظهار داشت: نباید اینقدر زود از ژوزه انتقاد شود و روی او زوم کنند. باید بگذارند تیم با آرامش کار خود را انجام دهد. باشگاه هزینه زیادی برای جذب این مربی متقبل شده و نباید به این زودی او را تغییر دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تاثیر حضور کمیته فنی گفت: کمیته فنی هیچ فایده‌ای ندارد. یک سری افراد می‌نشینند و بیشتر برای تیم حاشیه درست می‌کنند.

وی در مورد نیاز پرسپولیس به حضور یک مربی ایرانی تصریح کرد: این موضوع اصلا موثر نیست. تنها کسی که می‌توانست کمک کند محسن عاشوری بود که همان‌هایی که در کمیته فنی حضور دارند باعث رفتن او شدند. آنها می‌خواستند خودشان بیایند. بهتر است مربی ایرانی اضافه نشود و بگذارند ژوزه با دستیاران خودش کار را ادامه دهد.
100



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.