دیدار یکی از رهبران حماس با جلیلی

محمود الزهار از رهبران سیاسی حماس عصر امروز با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
پنجشنبه، 16 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دیدار یکی از رهبران حماس با جلیلی

محمود الزهار از رهبران سیاسی حماس عصر امروز با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش راسخون به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دکتر جلیلی دراین دیدار با تاکید بر اهمیت ویژه فلسطین و مقاومت اسلامی گفت: نگاه ما به موضوع مقاومت نگاهی فراراهبردی و اصولی است که ریشه در فکر اسلامی دارد؛ همین نگاه موجب شده است در مدت سی و چهار سال گذشته جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تزلزلی در موضع اصولی خود نسبت به فلسطین نداشته باشد.


دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به روند تکاملی تحولات بیداری اسلامی در پهنه جهان اسلام به عنوان فرصتی بزرگ برای امت اسلامی تاکید کرد:‌ موضوع فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی ستون استوار و فصل مشترک بیداری اسلامی است.


جلیلی با تاکید برضرورت تجمیع ظرفیت های گوناگون کشورهای اسلامی خصوصا ظرفیت های جدید ایجاد شده به واسطه بیداری اسلامی گفت:‌ دشمن از طریق اختلاف افکنی می خواهد مانع از تجمیع ظرفیت ها و هم افزایی امت اسلامی شود.


وی تصریح کرد:‌ با ناکامی دشمنان در جلوگیری از روند پیشرفت موفق اسلام سیاسی، بیگانگان قصد دارند تا از انتقال الگوی پایداری و پیشرفت ایران اسلامی به دیگر ملتها جلوگیری کنند.


جلیلی تلاشهای مذبوحانه برخی قدرتها در القای اسلام هراسی را ناشی از اسلام پذیری گسترده و عمیق ملتها در سطح دنیا دانست.

 

محمود الزهار نیز در این دیدار با تاکید بر مقاومت اسلامی گفت:‌ مقاومت جزیی از اعتقاد ما است و نه تغییر می کند و نه جایگزینی دارد. وی با اشاره به تمامیت و یکپارچگی سرزمین فلسطین بیان داشت :‌‌ کل فلسطین سرزمین ما است و حتی از یک وجب آن نخواهیم گذشت .

/111/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.