نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

دستگاه‌های اجرایی به معنای واقعی از تولیدات ملی حمایت کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و در عمل نیز از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان حمایت صورت گیرد.
دوشنبه، 20 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دستگاه‌های اجرایی به معنای واقعی از تولیدات ملی حمایت کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و در عمل نیز از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان حمایت صورت گیرد.


به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا فولادگر، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه نامگذاری اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در راستای نامگذاری‌هایی که رهبر معظم انقلاب هر ساله در زمینه مباحث اقتصادی مطرح می‌کردند اقتصاد مقاومتی نیز مطرح شد.

وی ادامه داد: در حالی که کشور ما در زمینه‌های علمی و فناوری در حال پیشرفت است باید در زمینه اقتصادی نیز بیش از این فعالیت کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما باید در زمینه اهداف خود و برنامه‌های سند چشم‌انداز برای اینکه از رقبا عقب نماند اقدامات موثری را انجام دهد.

وی افزود: از سال گذشته نیز به علت اینکه تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال شده علیه کشور ما شدت گرفته به نوعی جنگ اقتصادی اتفاق افتاده است و ما باید علاوه بر ادامه برنامه پیشرفت توسعه اقدامی انجام دهیم که روش‌های دشمن بر علیه کشور را خنثی کند.

فولادگر اضافه کرد: تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با اقدامات دشمن علیه کشور باید اندیشیده شود که در این میان بحث اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها به معنی تدافع و بسته بودن سیاست‌های خود و دولتی بودن آن نیست بلکه باید علاوه بر این اقدامات برنامه توسعه‌ای خود را ادامه داده و تکیه بر تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: برای رسیدن به یک اقتصاد فعال در کشور اقتصاد نفت محور ما باید اصلاح شده و درآمدهای غیرنفتی نیز در اولویت قرار گیرد و از تولیدات داخلی نیز حمایت جدی به عمل آید.

وی تاکید کرد: برای اینکه این اقدامات در حد شعار باقی نماند و اجرایی شود باید قوانین مصوب صحیح اجرایی شده و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند و در عمل نیز از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان حمایت صورت گیرد.
100



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.