شکایت بازیگر فیلم موهن به پیامبر(ص) از فیلم‌ساز و یوتیوب در دادگاه فدرال

بازیگر زن فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) که تأکید دارد برای حضور در این فیلم فریب داده شده است، از فیلم‌ساز این فیلم ضداسلامی و همچنین یوتیوب در دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرد.
پنجشنبه، 6 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شکایت بازیگر فیلم موهن به پیامبر(ص) از فیلم‌ساز و یوتیوب در دادگاه فدرال

بازیگر زن فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) که تأکید دارد برای حضور در این فیلم فریب داده شده است، از فیلم‌ساز این فیلم ضداسلامی و همچنین یوتیوب در دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، «سیندی لی گارسیا» بازیگر زن فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) روز چهارشنبه دادخواست قانونی خود را برای شکایت از فیلم‌ساز اسرائیلی-آمریکایی که فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) را ساخت و احساسات مسلمانان جهان را تحریک کرد، به دادگاه فدرال تحویل داد.

وی اعلام کرده است که برای حضور در این فیلم ضداسلامی فریب داده شده است و در دادخواست خود از «یوتیوب» و «گوگل» که شرکت مادر این وب‌سایت محسوب می‌شود به عنوان مدعی‌علیه نامبرده بود و از سازنده این فیلم شکایت کرده بود.

هفته گذشته، قاضی دیوان عالی «لس‌آنجلس»، درخواست گارسیا برای صدور حکم توقیف موقت پخش این فیلم موهن در سایت یوتیوب را رد کرده بود.

این بازیگر آمریکایی در دادخواست جدید خود همچون دادخواست پیشین وی، فیلم‌ساز این فیلم موهن را به کلاهبرداری و فریبکاری و راه‌اندازی تجارت دروغ و افتراء و غیرمنصفانه محکوم کرده است.

گارسیا در مصاحبه با سایت «هالیوود ریپورتر» گفته بود: بازیگران این فیلم حقیقتا فریب داده شدند، صدای من کاملا دوبله شده بود و آن صدای من نبود. من تا زمانی که کلیپ فیلم منتشر شد، در این باره هیچ نمی‌دانستم، تنها نقش من بازی در نقش مادری بود که با دختر و همسرش درباره مردی به نام «مستر جورج» صحبت می‌کرد. من فیلمنامه کامل هر آنچه که در فیلم گفته‌ام را دارم. در این فیلم دختر من توسط شوهرم به همسری مردی به نام «مستر جورج» درآمد بود و من به خاطر آنکه این مرد را ستایش می‌کرد، مسخره‌اش می‌کردم. آن‌ها (سازندگان فیلم) بعدا نام «مستر جورج» را کلا به «محمد» تغییر داده بودند.

گوگل حاضر نشده است که این نوار ویدئویی موهن را از یوتیوب حذف کند و این در حالی است که کاخ سفید و بسیاری از مقامات کشورها خواستار حذف این فیلم از یوتیوب شده بودند و تنها دسترسی به بخش‌های خلاصه‌ای از این فیلم از طریق یوتیوب در مصر، لیبی و دیگر کشورهای مسلمانی مسدود شده است.

گارسیا اعلام کرد که عامل اصلی پشت پرده این فیلم «سم باسیل» است زیرا او یک فراخوان انتخاب بازیگر داد و او را فریب داد و این فیلم باعث شد که گارسیا که شغل خود که پرستاری از کودکان است را از دست بدهد و او می‌گوید: همه از اطراف من پراکنده شده‌اند، آن‌ها از اینکه با من در ارتباط باشند، می‌ترسند.

/111/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.