سکولار دامان خود را ننگین تر کرده است

هنرمندان خوزستان در بیانیه ای اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند و اعلام داشتند: این اقدام لکه ننگی است که تا پایان تاریخ از دامن هنر سکولار پاک نخواهد شد.
پنجشنبه، 13 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سکولار دامان خود را ننگین تر کرده است

 هنرمندان خوزستان در بیانیه ای اهانت به ساحت پیامبر را محکوم کردند و اعلام داشتند: این اقدام لکه ننگی است که تا پایان تاریخ از دامن هنر سکولار پاک نخواهد شد.

به گزارش راسخون به نقل از شبستان، جامعه هنرمندان خوزستان، ظهر امروز ( 13 مهر  ) با تجمع اعتراض آمیز نسبت به اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر(ص)، بیانه‌ای صادر کردند که متن کامل آن به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.

بار دیگر کینه‌ورزان، کینه‌ خود نسبت به اسلام و ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را با دست‌آویز قراردادن هنر در آستین صهیونیسم نشان دادند و آخرین تلاش‌های ناامیدانه‌ خود را برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی به کار بستند.

آنچه که این درد را مضاعف می‌کند این است که هتاکان بولهب‌صفت در این سال‌ها، اهانت به ساحت آسمانی پیامبر گرامی اسلام را بی‌هنرانه و با شیوه‌های غیرانسانی با به کار گرفتن ابزار شریف هنر پیش گرفته‌اند و این لکه ننگی است که تا پایان تاریخ از دامن هنر سکولار پاک نخواهد شد.

گرچه حقیقتاً مهر رخشان و مقدس نبی‌ ارجمند اسلام، منزه از خدشه و آسیب چنگال دیوان و ددانی است که از سر زبونی پنجه بر آسمان بلند می‌کنند، اما بی‌تردید با بطلان این تلاش مذبوحانه، به لطف خداوندی عظمتِ روح و خوی محمدی(ص)، بیش از پیش برای طالبان حقیقت و رستگاری هویدا می‌گردد و امواج بیداری اسلامی‌، بیش از هر زمان دیگری خواب صهیونیسم غاصب و امپریالیسم جهانخوار را آشفته می‌کند و سرنوشت نفرت‌انگیز تازه‌ای را برای سردمداران سیاه‌روی کاخ سپید رقم خواهد زد.

هنرمندان خوزستان اهانت به رحمه‌للعالمین؛ پیامبر صلح و دوستی را به محضر حضرت امام زمان(عج) و ولی‌امر مسلمین جهان و امت اسلامی تسلیت گفته و از همه آحاد هنرمندان متعهد در ایران، جهان اسلام و سایر هنرمندان آزاده‌ عالم دعوت می‌کنند، تا با آفرینش آثار هنری و تقدیم آن به ساحت مقدس ختمی مرتبت، دامان شریف هنر را بار دیگر از این لکه‌ تاریک و سیاه پاک نموده و آسمان هنر را نام مقدس انسان کامل، نورانی و معطر نمایند.

/7432/
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.