لزوم برخورد جدی با توهین‌کننده به پیامبر (ص)

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: باید با توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام همانند برخورد با سلمان رشدی براساس فتوای امام راحل صورت گیرد.
پنجشنبه، 13 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لزوم برخورد جدی با توهین‌کننده به پیامبر (ص)

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: باید با توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام همانند برخورد با سلمان رشدی براساس فتوای امام راحل صورت گیرد.

 به گزارش راسخون به نقل ازخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام علی اصغری بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه با اشاره به ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اسلام تصریح کرد: توهین به ساحت مقدس رسول خدا بدین شکل سابقه نداشته است.

وی تاکید کرد: اگر مسلمان جهان در برخورد با سلمان رشدی که مرتد فطری است بر اساس فتوای امام عمل می‌کردند، امروز شاهد چنین جسارتی به پیامبر  اسلام نبودیم.

اصغری خواستار نثار یک میلیون صلوات به ساحت مقدس حضرت رسول‌الله اعظم (ص) شد و گفت‌: با مشارکت همه اساتید و دانشجویان و کارکنان این طرح در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح هر فرد دانشگاهی 200 صلوات برای حضرت رسول اکرم نثار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، همچنین ظهر امروز اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل و  لبیک یا رسول‌الله تهمت به نبی اکرم اهانت به دین است، اعلام جنگ دشمن به کل مسلمین است، سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام  اهانت به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند.

دانشجویان بسیجی  واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با تجمع در محوطه اصلی دانشگاه  در اعتراض به ساخت فیلم و چاپ کاریکاتور توهین‌آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم حضرت محمد (ص) پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با صدور بیانیه‌ای مشترک با ابراز انزجار از تولید فیلم موهن، اهانت به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند.

در قسمتی از این بیانیه اعلام شد: همانطور که امیر قافله بصیرت مقام معظم رهبری در پیام خود خطاب به ملت ایران و امت بزرگ اسلام  فرمودند:« پشت صحنه‌ این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است» ما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را مسئول  این اهانت نفرت‌انگیز می‌دانیم.

در این بیانیه تاکید شده است: زهی خیال باطل که این  اقدامات جنون‌آمیز مجموعه‌های خبیث صهیونیستی بتواند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.

بر اساس مفاد این بیانیه دشمنان قسم خورده اسلام بدانند خیزش جوانان مسلمان در سراسر جهان  درخشندگی و تلالو بی‌بدیلی اسلام، قرآن و رسول مکرم خدا را روزافزون کرده است و بیداری اسلامی، نشانه‌ عظمت و اهمیت این خیزش و مبشر رشد روزافزون آن است.

/7432/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.