فیلا هیچ‌وقت عملکرد اعضای کمیته داورانش را خراب نمی‌کند

محمدی : عده‌ای با محرومیتم دنبال تسویه حساب شخصی بودند

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس گفت: عده‌ای با توجه به بازگشت دوباره من به تیم ملی می‌خواستند با محرومیت یک‌ساله‌ام، تسویه حساب شخصی کنند.
سه‌شنبه، 26 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محمدی : عده‌ای با محرومیتم دنبال تسویه حساب شخصی بودند

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس گفت: عده‌ای با توجه به بازگشت دوباره من به تیم ملی می‌خواستند با محرومیت یک‌ساله‌ام، تسویه حساب شخصی کنند.

به گزارش راسخون، غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با فارس، درباره محرومیت یک ساله‌اش از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و اینکه عده‌ای معتقد بودند باید از تیم ملی هم کنار گذاشته می‌شد، گفت: متأسفانه عده‌ای پیگیر این موضوع بودند تا یک سال از کشتی محروم شوم و جریانی محکم دنبال این موضوع بودند.

وی ادامه داد: اعتراضی که من انجام دادم حق قانونی‌ام بود، اما شاید نحوه اعتراض من درست نبود؛ البته کمی هم بزرگ جلوه داده شد، اما خوشبختانه با حمایت مسئولان فدراسیون و برخی از اعضای هیئت رئیسه، اجازه ندادند سر مرا ببُرند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: عده‌ای با توجه به بازگشت دوباره من به تیم ملی و برخی عوامل دیگر به دنبال تسویه حساب بودند که خوشبختانه تیرشان به سنگ خورد. البته این محرومیت مربوط به سال آینده و قابل تجدید نظر است.

محمدی درباره تأیید عملکرد داوران دیدار وزن 74 کیلوگرم فینال لیگ برتر کشتی آزاد توسط مارتینتی گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ داخلی است و بین‌المللی نیست و رسمیت ندارد فیلا هیچ وقت عملکرد اعضای کمیته داورانش را که با آن در ارتباط است خراب نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در فدراسیون کشتی برای اعتراض به رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی گفت: مراجعه‌ای برای اعتراض به فدراسیون نداشتم، اما باشگاه به طور جدی پیگیر موضوع است و خواستار تجدید نظر در رأی صادر شده هستند. آن زمان هم اعلام کردم هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد تابع آن خواهم بود و حالا هم خودم اعتراضی ندارم، اما پرسپولیس پیگیر است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی عنوان کرد: تمام هدف ما موفقیت در جام جهانی است؛ واقعیت این است که با توجه به فشردگی لیگ از نظر جسمی و حتی روحی در شرایط مناسبی قرار نداشتند و کادرفنی کار سختی دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در اردوی دوم شرایط بهتری پیدا کنیم چون فشردگی لیگ لطمه زیادی به کشتی‌گیران زده است. حدود 10 روز مانده تا جام جهانی ترکیب اصلی تیم برای حضور در جام جهانی اعلام خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.