تا زمان تک نرخی شدن ارز

کمیته ملی المپیک با مربیان خارجی قرارداد نمی‌بندد

کمیته ملی المپیک تا اطلاع ثانوی با هیچ مربی خارجی قرارداد نخواهد بست.
شنبه، 7 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کمیته ملی المپیک با مربیان خارجی قرارداد نمی‌بندد

کمیته ملی المپیک تا اطلاع ثانوی با هیچ مربی خارجی قرارداد نخواهد بست.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، به دنبال بالا رفتن نرخ ارز و عدم اختصاص ارز مبادله‌ای به کمیته ملی المپیک و همچنین موانع و مشکلات این کمیته‌ برای تامین ارز از بازار آزاد، از این پس هیچ قراردادی میان کمیته ملی المپیک و مربیان خارجی امضا نخواهد شد.

این تصمیم در حالی گرفته شده که طبق روال معمول، فدراسیون‌ها مربیان خارجی را برای امضای قرارداد به کمیته ملی المپیک معرفی می‌کردند و پس از بررسی و مطالعه سوابق کاری، قرارداد همکاری امضا می‌شد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: تا زمانی که نرخ ارز ثابت نشده و موانع برای تهیه ارز برداشته نشود، کمیته ملی المپیک هیچ قراردادی با مربیان خارجی امضا نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط تکلیف قرارداد مربیان خارجی چه خواهد شد؟ تاکید کرد: تصمیم گرفته شده که مربیان به طور مستقیم با فدراسیون قرارداد ببندند، اما دستمزد آنها به صورت ریالی و بنا به تورم موجود در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و از طریق آنها به مربیان پرداخت شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که این تصمیم از چه زمانی اجرا می‌شود؟ خاطر نشان کرد: اکنون در مورد ولاسکو و مربی احسان حدادی این تصمیم اعمال شده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.