خوروش در گفتگو :

حاضریم به ذوب‌آهن زمین بدهیم / الغرافه بیش از 6 تیم اول ایران هزینه کرد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مشکلات برگزاری دیدارهای این تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران، اعلام کرد حاضر هستیم به تیم ذوب‌آهن برای برگزاری تمریناتش، زمین بدهیم.
چهارشنبه، 11 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حاضریم به ذوب‌آهن زمین بدهیم / الغرافه بیش از 6 تیم اول ایران هزینه کرد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مشکلات برگزاری دیدارهای این تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران، اعلام کرد حاضر هستیم به تیم ذوب‌آهن برای برگزاری تمریناتش، زمین بدهیم.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در روزهای گذشته طی نامه‌ای به محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان خواستار انجام دیدارهای تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های آزادی یا تختی شده است.

رسول خوروش در خصوص این نامه گفت: اولویت نخست‌مان برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان است زیرا اگر مشکل زمین چمن این ورزشگاه برطرف شود، هم برای لیگ خوب است و هم برای سپاهان.

وی افزود: برای بازسازی این زمین، به ذوب‌آهنی‌ها اعلام کردیم 4 روز در هفته زمین برای تمرین در اختیارشان قرار می‌دهیم زیرا یکی از شرط‌های لازم برای رفع مشکلات زمین چمن ورزشگاه فولادشهر، تمرین نکردن در آن است، زمینی که باید تنها مسابقات در آن انجام شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین اظهار داشت: ورزشگاه تختی هم برای سپاهان خوب است زیرا تماشاگران‌مان به خوبی در آنجا مستقر می‌شوند اما به علت مشکل اسکوربرد و نور ورزشگاه، ممکن است AFC آن را تائید نکند. با توجه به این مسائل باید دیدارهای خود در این مسابقات را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

وی برگزاری مسابقات در تهران را به خاطر افزایش مسافرت‌ها و کاهش زمان برای استراحت بازیکنان به ضرر تیم سپاهان دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان باشگاه ذوب‌آهن، هرچه زودتر مشکل زمین چمن ورزشگاه فولادشهر برطرف شود.

خوروش با بیان اینکه سپاهان برای لیگ قهرمانان آسیا بازیکن دیگری را جذب نمی‌کند، در مورد بازیکنان جدید تیم الغرافه قطر تاکید کرد: این تیم قطری برای جذب "نه‌نه" و "جبرئیل سیسه" 17 میلیون پوند که حدود 85 میلیارد تومان می‌شود، هزینه کرده است که بودجه 5-6 تیم برتر لیگ ایران هم چنین مبلغی نمی‌شود. البته ما در زمین بازی نشان می‌دهیم با همین نفرات هم می‌توان موفق بود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد عملکرد داور دیدار سپاهان با فجرسپاسی خاطرنشان کرد: مدافع فجر در دقایق پایانی خطای محرزی را روی خلعتبری انجام داد اما وقتی بازیکنان ما از فغانی داور مسابقه در مورد دلیل اعلام نکردن پنالتی سوال پرسیدند، وی اعلام کرد صحنه را ندیده است. کمک داور هم گفته داور به صحنه نزدیک بود و خودش در این صحنه تصمیم گرفت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: متاسفانه داور یک پنالتی صددرصد را از تیم ما گرفت، اتفاقی که در این هفته‌های حساس در نهایت به ضرر سپاهان خواهد بود. خلعتبری وقتی سر توپ زد، در موقعیت گل قرار داشت و نیاز نبود خود را زمین بزند که داور به اشتباه خطای تمارض او را گرفت.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.