نرم افزار مرورگر SlimJet 21.0.8 مرورگر اسلیم جت

برای وب گردی و مشاهده ی بدون دردسر وب سایت های مختلف در جهان پهناور اینترنت به یک مرورگر قابل اعتماد نیاز است تا کمک کند به آسانی به تمام محتوای موجود بر روی اینترنت دسترسی داشت. Slimjet مرورگری قدرتمند است که به شما کمک می کند تا بسیار راحت تر، سریع تر و ایمن تر از گذشته در اینترنت به وب گردی پرداخته، ویدئو های موجود را تماشا کنید، به موسیقی های قرار گرفته شده بر روی اینترنت گوش فرا دهید و فایل های مورد علاقه خود را آپلود/دانلود کنید.
نرم افزار مرورگر SlimJet 21.0.8 مرورگر اسلیم جت

نرم افزار مرورگر SlimJet 21.0.8 مرورگر اسلیم جت

برای وب گردی و مشاهده ی بدون دردسر وب سایت های مختلف در جهان پهناور اینترنت به یک مرورگر قابل اعتماد نیاز است تا کمک کند به آسانی به تمام محتوای موجود بر روی اینترنت دسترسی داشت.
Slimjet مرورگری قدرتمند است که به شما کمک می کند تا بسیار راحت تر، سریع تر و ایمن تر از گذشته در اینترنت به وب گردی پرداخته، ویدئو های موجود را تماشا کنید، به موسیقی های قرار گرفته شده بر روی اینترنت گوش فرا دهید و فایل های مورد علاقه خود را آپلود/دانلود کنید.
این مرورگر بر پایه موتور Chromium ساخته شده و دارای ویژگی ها مرورگر Google Chrome است و این در حالیست که علاوه بر قابلیت های پیشرفته کرومیوم ویژگی های خلاقانه تری را در خود گنجانده و از آن جایی که بر خلاف مرورگر کروم هیچ اطلاعاتی را برای گوگل ارسال نمی کند، از پیشرفته ترین تکنولوژی ضد ردیابی (anti-tracking) برای خنثی کردن تلاش های مختلف برای حمله به حریم خصوصی کاربر، بهره می برد، از لحاظ امنیتی و حفظ اطلاعات محرمانه کاربران در رده ای بالاتر از گوگل کروم قرار دارد.
Slimjet امکانی را برای کاربرانش فراهم نموده است تا زمان کمتری را برای نوشتن آدرس های طولانی URL تلف کنند و به جای نوشتن آدرس کامل در هربار مراجعه به یک صفحه، تنها با نوشتن قسمتی از آدرس (کلمه یا بخشی از ساختار لینک) به آن مطلب دسترسی داشته باشند.

قابلیت های کلیدی مرورگر Slimjet:
- پر کردن هوشمند فرم ها
- نوار ابزار قابل تنظیم
- امکان یکپارچه سازی راحت با فیس بوک
- دانلود فیلم های یوتیوب به صورت MP4 و MP3
- تبدیل خودکار فایل های ویدئویی دانلود شده به mp3
- آپلود و بارگذاری عکس ها تا 20برابر سریعتر
- اعمال افکت و قاب گذاشتن برای عکس ها در مرورگر درست قبل از آپلود
- نمایش وضعیت آب و هوا و پیش بینی هوا به طور مستقیم در پنجره مرورگر
- ترجمه صفحات وب (Web Page Translation)
- سفارشی سازی تنظیمات
- و ....

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی