بازی تعادل توپ - Road to Ballhalla PC Game

Road to Ballhalla بازی جدیدی در سبک فکری و کم حجم میباشد که در سال 2016 توسط Torched Hill ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با بازی کم حجم و هیجان انگیزی در خدمت شما هستیم و که حال و هوای عجیبی دارد، برای پیش بردن مراحل و پازل ها از هر مرحله، باید خود را غرق در فضای جذاب و جالب این بازی کرده باشید. خطراتی سخت در انتظار شما هستند و موزیک پس زمینه بازی، شما را همراهی میکند تا از پس تمامی آنان با موفقیت برآیید. تابش لیزرهای زاویه دار و شیوه نمایش محیط بازی، سعی بر آن دارند تا هم توپ پازلی و هم مغز شما را منفجر کنند.
بازی تعادل توپ - Road to Ballhalla PC Game

بازی تعادل توپ - Road to Ballhalla PC Game

Road to Ballhalla بازی جدیدی در سبک فکری و کم حجم میباشد که در سال 2016 توسط Torched Hill ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است.
با بازی کم حجم و هیجان انگیزی در خدمت شما هستیم و که حال و هوای عجیبی دارد، برای پیش بردن مراحل و پازل ها از هر مرحله، باید خود را غرق در فضای جذاب و جالب این بازی کرده باشید. خطراتی سخت در انتظار شما هستند و موزیک پس زمینه بازی، شما را همراهی میکند تا از پس تمامی آنان با موفقیت برآیید. تابش لیزرهای زاویه دار و شیوه نمایش محیط بازی، سعی بر آن دارند تا هم توپ پازلی و هم مغز شما را منفجر کنند.
یکی از مهم ترین جلوه ویژه های این بازی، موزیک پس زمینه آن است، گفته شده است بدون نواخته شدن موزیک در پس زمینه، شما ریتم هدایت توپ را گم خواهید کرد و هدایت آن برایتان غیرممکن خواهد بود....

بازی تعادل توپ - Road to Ballhalla PC Game


مهم ترین ویژگی های بازی Road to Ballhalla:
- گرافیک مناسب بازی
- سبک فکری و معمایی بازی
- گیم پلی عالی و روان
- دارای مراحل متنوع
- کنترل عالی روی توپ
- صداگذاری عالی بازی
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 2.8 گیگاهرتز دو هسته ای
رم: 4 گیگابایت
کارت گرافیک: 512 مگابایت
فضای هارد دیسک: 1 گیگابایت

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی