دانلود بازی پهباد - Revolve PC Game

Revolve یکی از بازی های سبک فکری است که توسط کمپانی Rusty Bolt طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. در این بازی شما در قالب پهبادی به نام Reevo به ایفای نقش میپردازید، پهبادی که سعی دارد خود را از جهان dystopian نجات دهد. امکاناتی از قبیل افزایش سرعت، ترمز، پرش و تغییر گرانش برای فرار از این سیاره نفرین شده در اختیار شما قرار داده شده است.
دانلود بازی پهباد - Revolve PC Game

دانلود بازی پهباد - Revolve PC Game

Revolve یکی از بازی های سبک فکری است که توسط کمپانی Rusty Bolt طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است.
در این بازی شما در قالب پهبادی به نام Reevo به ایفای نقش میپردازید، پهبادی که سعی دارد خود را از جهان dystopian نجات دهد.
امکاناتی از قبیل افزایش سرعت، ترمز، پرش و تغییر گرانش برای فرار از این سیاره نفرین شده در اختیار شما قرار داده شده است. فرامش نکنید که شما کنترل کامل بر روی Reevo نخواهید داشت. هرکدام از امکاناتی که در قسمت قبل ذکر شد دارای انرژی محدودی میباشند و برای پر شدن مجدد انرژی Reevo به طور خودکار باید کمی صبور باشید. بنابراین مدیریت زمان و انرژی یکی از مهمترین عناصر بازی بشمار میاید....

دانلود بازی پهباد - Revolve PC Game


مهم ترین ویژگی های بازی Revolve:
- گرافیک مناسب بازی
- سبک فکری و معمایی بازی
- گیم پلی عالی و روان
- دارای 70 مرحله متنوع
- کنترل فوق العاده روی پهباد
- صداگذاری عالی بازی
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 3.0 گیگاهرتز Core i3
رم: 4 گیگابایت
کارت گرافیک: 1 گیگابایت
فضای هارد دیسک: 1 گیگابایت

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی