مدیریت گیم نت و کافی نت با GamePort 4 Farsi

بیشتر کافی نت و گیم نت های ایرانی از نرم افزار فوق العاده مفیدی به نام گیم پورت استفاده می شود. گیم پورت این امکان را به مدیران کافی نت ها و گیم نت ها می دهد تا بتوانند بدون دردسر تمامی امکانات خود را مدیریت کنند. تحقیقات نشان میدهد که بدلیل ناکارآمد بودن سیستم مدیریت انسانی، مراکز کامپیوتری که برنامه ای مانند گیم پورت (GamePort 4 Farsi) را در اختیار ندارند، ۱۰ تا ۲۰ درصد از درآمد ماهیانه خود را از دست می دهند.همچنین گیم پورت شما را قادر می سازد از برنامه های خود که بر اساس پرداخت اعتباری کار می کنند استفاده نمایید، بطوریکه این برنامه پس از اتمام میزان اعتبار، کل سیستم را مسدود می کند.
مدیریت گیم نت و کافی نت با GamePort 4 Farsi

مدیریت گیم نت و کافی نت با GamePort 4 Farsi

بیشتر  کافی نت و گیم نت های ایرانی از نرم افزار فوق العاده مفیدی به نام گیم پورت استفاده می شود. گیم پورت این امکان را به مدیران کافی نت ها و گیم نت ها می دهد تا بتوانند بدون دردسر تمامی امکانات خود را مدیریت کنند.
تحقیقات نشان میدهد که بدلیل ناکارآمد بودن سیستم مدیریت انسانی، مراکز کامپیوتری که برنامه ای مانند گیم پورت  را در اختیار ندارند، ۱۰ تا ۲۰ درصد از درآمد ماهیانه خود را از دست می دهند.همچنین گیم پورت شما را قادر می سازد از برنامه های خود که بر اساس پرداخت اعتباری کار می کنند استفاده نمایید، بطوریکه این برنامه پس از اتمام میزان اعتبار، کل سیستم را مسدود می کند.
ویژگی های نسخه فارسی گیم پورت:
- کار با نسخه فارسی بسیار راحتر شده است
- مخفی بودن پسورد کاربر در سرور برای جلوگیری از لو رفتن پسورد کاربر
- حذف گزینه های اضافه از گیم پورت
- اضافه کردن گزینه وارد کردن دوباره رمز درگیم پورت برای جلوگیری از راه اندازی دوباره سیستم
- قابلیت پشتیبانی از ۵۰۰  سیستم کلاینت
- نسخه ای رایگان و بدون هیچ محدودیت زمانی می باشد
ویژگیهای نرم افزار GamePort 4 Farsi :
سیستم سرور مستقل در کمتر از ۳۰ ثانیه پس از شروع مجدد ویندوز، شما می توانید همه مشتری های وصل شده را شناسایی نمایید. بدین ترتیب اطمینان حاصل می کنید که هیچ اطلاعات مربوط به مشتری های متصل و وضعیت اعتباری فعلی را از دست نمی دهید. این مساله زمانی که اشکالی در بوجود می آید و یا مجبور می شوید کامپیوتر مرکزی خود را مجددا روشن کنید، بسیار مفید است. هنگامیکه گیم پورت را دوباره فعال می کنید، شروع به شمارش معکوس همه مقادیر اعتبار می نماید. در عین حال که .فعالیت مشتریهای شما متوقف نمی شود، در ۳۰ ثانیه همه آنها را شناسایی می کند.محافظت از دیتا و کامپیوتر دسترسی به درایوهای کامپیوترهای شما را غیر ممکن می سازد و از تغییر دادن و یا جایگزینی اطلاعات جلوگیری می نماید. با کمک این برنامه فقط برنامه هایی که شما انتخاب کرده باشید روی کامپیوتر مرکزی شما فعال می شوند.
گروههای مشتری به راحتی می توان از میان چند گروه، تعدادی را انتخاب نمود تا مشتریهای شما در گروههای متفاوت کودکان، بزرگسالان، افراد ویژه و یا افراد متفرقه قرار بگیرند. بدین ترتیب می توان با توجه به اختلاف سنی و سایر تفاوتهای مشتریان، زمان استفاده از کامپیوتر و قیمتهای مختلف برای گروههای سنی متفاوت را تعیین نمود.
عملکردهای آماری یک روش آسان برای بدست آوردن مهمترین اطلاعات و آمار از جمله کل اعتبار پرداختی، مجموع زمان صرف شده، برنامه های نصب شده روی مرکز، بهترین روزها از نظر کاری و اطلاعات مربوط به یک روز و یا مدت زمان خاص، می باشدگیرنده صفحه نمایش. این عملکرد به شما کمک می کند هر صفحه نمایشی را در محدوده شبکه محلی خود و کامپیوترهای مشتریان خودتان دریافت کنید و کارهایی را که در هر زمان، مشتریهای شما روی کامپیوترها انجام می دهند، مشاهده نمایید و حتی آنها را .بصورت فرمت های گرافیکی برای استفاده در آینده ذخیره کنید.
تنظیم های خودکار فایل های تنظیم یکی از جالبترین عملکردهای گیم پورت، پشتیبانی فایل های تنظیم است. این عملکرد برای ذخیره اطلاعات فایل تنظیم همه مشتریهای شما و کپی مجدد آنها به یک دستگاه برای استفاده مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب، مشتری تنظیم های بازی خود (صفحه کلید، نام، …) را فقط اولین مرتبه که از کامپیوتر استفاده می کند، انجام می دهد. آن تنظیم ها روی سرور ذخیره می شوند و دفعه بعد برای وارد شدن به برنامه مورد استفاده توسط مشتری روی دستگاه استفاده می گردند.
ارتباط با برنامه از راه دور مسلما همه مدیران ارزش ارتباط از راه دور سرور را می دانند. از این عملکرد می توان برای کامپیوتر برخی از مشتریان یا برای همه استفاده نمود.ردیابی اتصال و ورود به سیستم با این برنامه شما می توانید همه ورود و خروج به سیستم های شبکه محلی خود را مشاهده کنید و اطلاعاتی را درباره زمان و افرادی که از کامپیوترهای شما استفاده کرده اند بدست آورید.
نکات مهم:
- حتما ابتدا نسخه انگلیسی را نصب و بعد نسخه فارسی را نصب کنید
- هر دو فایل server و client در فایل زیر موجود است.

رمز فایل clinet Farsi سایت www.metalldownload.com می باشد.


مدیریت گیم نت و کافی نت با GamePort 4 Farsi



نسخه چاپی