نرم افزار مکه و مدینه همراه ویژه حج تمتع 87 و عمره

نرم افزار مکه و مدینه همراه محصولی از شرکت مهندسین مشاور میثاق می باشد برای کمک به زایرین بیت الله الحرام طراحی و آماده گردیده است. مستحضرید براساس توانمندی های موجود بر روی دستگاههای موبایل و کامپیوتر های جیبی و برنامه های نرم افزاری تحت پوشش جاوا قادر خواهید بود اطلاعات خود را (مکان محور) قرار داده و بر پایه نقشه های موجود، آنها را بر روی موقعیت های جغرافیایی مورد نظر نشان دهیم. درواقع همیشه اطلسی جیبی مرتبط با بانک اطلاعات مورد نیاز خود را همراه دارید.
نرم افزار مکه و مدینه همراه ویژه حج تمتع 87 و عمره

نرم افزار مکه و مدینه همراه ویژه حج تمتع 87 و عمره

نرم افزار مکه و مدینه همراه محصولی از شرکت مهندسین مشاور میثاق می باشد برای کمک به زایرین بیت الله الحرام طراحی و آماده گردیده است.
مستحضرید براساس توانمندی های موجود بر روی دستگاههای موبایل و کامپیوتر های جیبی و برنامه های نرم افزاری تحت پوشش جاوا قادر خواهید بود اطلاعات خود را (مکان محور) قرار داده و بر پایه نقشه های موجود، آنها را بر روی موقعیت های جغرافیایی مورد نظر نشان دهیم.
درواقع همیشه اطلسی جیبی مرتبط با بانک اطلاعات مورد نیاز خود را همراه دارید.
مهندسین مشاور میثاق این افتخاررا داشته که در سال گذشته جهت اماکن مقدس زیارتی مدینه منوره و مکه مکرمه، 2 نرم افزار (مدینه همراه ) و (مکه همراه) را ویژه حج عمره سال 87 تولید نموده که مورد استقبال کاربران اعم از مدیران راهنمای حجاج و زائران عزیز قرار گرفت.
در همین راستا جهت حج تمتع سال جاری، 2 نرم افزار دیگر (مدینه و مکه همراه ) تولید نمودیم که مختصراَ ویژگی های آن به شرح زیر است :
- نقشه دیجیتالی ساده و دقیق با وضوح رنگ شفاف
- منو های درشت و خوانا برای استفاده در اکثر موبایل ها
- قابلیت بزرگ نمایی 4 مرحله زوم و بلعکس روی نقشه
- جستجوی سریع و آسان در نرم افزار
- اندیس مکان های مورد نظر بر روی نقشه در طبقه بندی های مختلف(هتل ها - شماره سند ها- اماکن زیارتی و...)
- اتصال اطلاعات اندیس بر روی نقشه و سپس انتخاب و مشاهده توضیحات جزئی تر از مکان مورد نظر - امکان نصب برنامه بر روی کلیه گوشی های تحت جاوا
- قابلیت نصب نرم افزار از طریق (کابل - کارت حافظه - مادون قرمز - بلوتوث)



نسخه چاپی