قدرتمند ترین برنامه دیکشنری ترجمه متن به فارسی Power Translator Pro v12

امروز دیکشنری را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که اکثر سایتهای ایرانی آنرا برای فروش قرار داده اند. حتمآ در سایتهای مختلف این تبلیغات را دیده اید ترجمه متنهای طولانی در عرض 3 ثانیه ، تمام این تبلیغات مربوط به نرم افزار Power Translator بوده که سایتها آنرا با قیمتهای بالایی به افراد میفروشند. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر لغت و جملات کوتاه، متن های بسیار طولانی را که به زبانهای مختلف هستند را با کیفیتی بسیار عالی ترجمه کند. دلیل اینکه این نرم افزار را قدرتمند ترین نرم افزار دیکشنری جهان می دانند آن است که قادر است از 16 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی کند و بر خلاف نرم افزارهای مشابه ترجمه را بدون اتصال به اینترنت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
قدرتمند ترین برنامه دیکشنری ترجمه متن به فارسی Power Translator Pro v12

قدرتمند ترین برنامه دیکشنری ترجمه متن به فارسی Power Translator Pro v12

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. البته داشتن یک دیکشنری کامل در هر کامپیوتر ضروری است زیرا ممکن است در طول روز شما با کلمات و جملات خارجی بسیار زیادی در محلهای مختلف و به خصوص در اینترنت رو به رو شوید که قادر به ترجمه ی آنها نباشید در اینصورت راحت ترین راه استفاده از نرم افزارهای دیکشنری است. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی ساخته شده اند مانند بابیلون ، مترجم گوگل و ... که البته سایت راسخون سعی کرده است تمام این دیکشنری ها را برای کاربران خود قرار دهد اما امروز دیکشنری را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که اکثر سایتهای ایرانی آنرا برای فروش قرار داده اند.
حتمآ در سایتهای مختلف این تبلیغات را دیده اید ترجمه متنهای طولانی در عرض 3 ثانیه ، حتی متنهای روی کاغذ بدون نیاز به تایپ ، مترجم قدرتمند متنی و ... تمام این تبلیغات مربوط به نرم افزار Power Translator بوده که سایتها آنرا با قیمتهای بالایی به افراد میفروشند. اما امروز در سایت راسخون این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر لغت و جملات کوتاه، متن های بسیار طولانی را که به زبانهای مختلف هستند را با کیفیتی بسیار عالی ترجمه کند. دلیل اینکه این نرم افزار را قدرتمند ترین نرم افزار دیکشنری جهان می دانند آن است که قادر است از 16 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی کند و بر خلاف نرم افزارهای مشابه ترجمه را بدون اتصال به اینترنت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار که کاربران را جذب خود می کند توانایی ترجمه ی وب سایتهاست که در کمتر نرم افزار دیکشنری شاهد هستیم که اینکار با کیفیت بسیار خوبی انجام شود. در ایران این نرم افزار از طرفداران بسیار زیادی بر خوردار است زیرا این نرم افزار می تواند به راحتی زبانهای انگليسي ، عربي ، چيني، فرانسوي ، آلماني ، روسي، اسپانيايي، تركي، ايتاليايي، ژاپني، كره اي ، هلندي، عبري ، لهستاني و اكرايني را به زبان شیرین فارسی و نیز به یکدیگر ترجمه کند. امکانات و کاربردهایی که ذکر شد تنها تعداد اندکی از قابلیتها این نرم افزار می باشد که در اینجا توضیح سایر آنها امکانپذیر نبود اما شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید با تمام امکانات آن آشنا شوید زیرا نرم افزار دارای محیط ساده ای است.

قدرتمند ترین برنامه دیکشنری ترجمه متن به فارسی Power Translator Pro v12

برخی از امکانات نرم افزار Power Translator Pro v12 :
- قابلیت ترجمه متون ، صفحات وب و لغت تنها با یک کلیک.
- پشتیبانی از 16 زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی.
- کیفیت بسیار عالی متن ترجمه شده.
- داشتن تکنولوژی تبدیل متن به صدای ترجمه شده.
- داشتن تکنولوژی تبدیل صدا به متن ترجمه شده.
- امکان ترجمه توسط فشردن کلید های کیبور و موس.
- امکان ترجمه ی متن بدون اتصال به اینترنت.
- امکان وارد کردن متن با Copy و Paste.
- داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام ترجمه.
- امکان استفاده از نرم افزار در محیط اینترنت و در مرورگرهای مختلف.
- امکان استفاده از نرم افزار در محیط نرم افزار های ویرایش متن مانند آفیس.
- ظاهر شدن تمام زبانها در جلوی زبان منتخب جهت انتخاب سریعتر.
- امکان ذخیره سازی متن ترجمه شده در فایل متنی.
- قابلیت گرفتن پرینت از متن ترجمه شده.
- امکان جا به جایی دو زبان منتخب تنها با یک کلیک.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- کاربرد آسان.
- و ...
نکته اول:
پس از دانلود تمام پارتهای نرم افزار، فایلهای فشرده شده را Extract کنید و سپس فایل ایمیج موجود در پوشه ی Power Translator Pro v12 را با استفاده از نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero بر روی یک سی دی خام رایت نمایید و سپس با قرار دادن CD در سی دی رام سیستم می توانید نرم افزار را نصب کنید.
نکته دوم:
در سایتهای مختلف شاهد بودیم که کاربران همیشه از یک مسئله ی مشترک شکایت داشتند و آن هم ناتوانی این نرم افزار در مقابل ترجمه متون زبانهای مختلف به زبان فارسی و عربی بوده است که معمولآ مدیراین سایتها پاسخ قابل قبولی را در برابر این مشکل به آنها نمی دادند اما سایت راسخون به راحتی این مشکل را بر طرف کرده است که در پاسخ باید بگوییم این مشکل با به عقب برگرداند تاریخ ویندوز سیستم به سال 2008 به راحتی بر طرف می گردد.



نسخه چاپی