پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب دانلود VLC Media Player 3.0.6 x86/x64

VLC media player در واقع یکی از ثمره‌های پروژه‌ی متن‌باز VideoLAN می‌باشد که هدف آن توسعه‌ی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در شبکه و سیستم عامل است. VLC مخفف VideoLAN Client است که نسخه‌ی تحت سیستم عامل این پروژه محسوب می‌شود. این پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و متن‌باز(Open Source)، توانایی پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را دارد.قبلا برنامه‌ی KMPlayer را معرفی و از آن به عنوان برترین پخش‌کننده یاد کرده بودیم؛ اما نرم‌افزار VLC media Player را به این دلیل ارائه نموده و مرتبا بروز خواهیم کرد که متوجه شدیم بعضی از فرمت‌های تصویری فقط با این نرم‌افزار اجرا می‌شود و همچنین برخی کاربران عزیز سایت، این برنامه را برتر از KMPlayer می‌دانند
پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب  دانلود VLC Media Player 3.0.6 x86/x64

پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب دانلود VLC Media Player 3.0.6 x86/x64

VLC media player در واقع یکی از ثمره‌های پروژه‌ی متن‌باز VideoLAN می‌باشد که هدف آن توسعه‌ی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در شبکه و سیستم عامل است. VLC مخفف VideoLAN Client است که نسخه‌ی تحت سیستم عامل این پروژه محسوب می‌شود. این پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و متن‌باز(Open Source)، توانایی پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را دارد.
قبلا برنامه‌ی KMPlayer را معرفی و از آن به عنوان برترین پخش‌کننده یاد کرده بودیم؛ اما نرم‌افزار VLC media Player را به این دلیل ارائه نموده و مرتبا بروز خواهیم کرد که متوجه شدیم بعضی از فرمت‌های تصویری فقط با این نرم‌افزار اجرا می‌شود و همچنین برخی کاربران عزیز سایت، این برنامه را برتر از KMPlayer می‌دانند.

پخش‌کننده‌ی بسیار قدرتمند و محبوب  دانلود VLC Media Player 3.0.6 x86/x64


ویژگی‌های نرم‌افزار VLC media player :
- پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری و زیرنویس
- رابط کاربری ساده و کاربرپسند
- حجم کم و عملکرد سریع و بی‌وقفه
- بهترین برنامه برای پخش فیلم‌های FULL HD با کیفیت 1080p
- امکان انتخاب زبان فارسی منوها
- قابلیت پخش فایل‌های خراب و ناقص‌دانلودشده
و...

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی