حذف کامل تروجان ها با Anti-Trojan Elite 5.6.1 Multilanguage

برنامه Anti-Trojan Elite نام نرم افزاری است که سایت راسخون تهیه دیده و قادر است به طور تخصصی با بانک اطلاعاتی جامع و قابل به روز کردن، تمام تروجان های به روز را که به اینترنت وارد می گردند شناسایی و از فعالیت آنها و دزدی اطلاعات جلوگیری به عمل آورد. برخی از تروجان ها به صورت فایل سیستمی وارد رایانه می شوند و اکثر آنتی ویروس ها از شناسایی و حذف اینگونه فایل ها عاجزند. ولی نرم افزار آنتی تروجان Anti Trojan به راحتی این فایل های را تشخیص داده و یا حذف و یا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می آورد تا امنیت شما تامین گردد. با این نرم افزار که می تواند یک مکمل برای آنتی ویروس شما واقع گردد شما قادرید به راحتی در مقابل تمام انواع تروجان ها ایمن بمانید.
حذف کامل تروجان ها با Anti-Trojan Elite 5.6.1 Multilanguage

حذف کامل تروجان ها با Anti-Trojan Elite 5.6.1 Multilanguage

امنیت کامپیوتر امروزه به دلیل گسترش وسیع دنیای مجازی اینترنت بسیار ضروری گشته است.اقلب کاربران با این تصور که با نصب یک آنتی ویروس قادرند در مقابل تمام برنامه های مخرب ایمن بمانند، باید بدانید برنامه های مخربی با نام تروجان وجود دارد که بسیار قدرتمند و حرفه ای طراحی می شوند و اکثر آنتی ویروس ها توان شناسایی و از بین بردن تمام این تروجان ها را ندارند.
تروجان به نرم افزار مخربی گفته می شود که توسط یک هکر یا فرد آشنا با برنامه نویسی نوشته و طراحی می شود به راحتی از طریق اینترنت و یا راههای ورودی دیگر به رایانه ی شما وارد می گردد و به صورت مخفیانه شروع به ارسال اطلاعات شما برای شخص ثالث می نماید. پس از بین بردن این برنامه مخرب بسیار ضروری بوده و برای حفاظت از اطلاعات شخصی و امنیت اینترنت بسیار پر اهمیت می باشد.
برنامه Anti-Trojan Elite نام نرم افزاری است که سایت راسخون تهیه دیده و قادر است به طور تخصصی با بانک اطلاعاتی جامع و قابل به روز کردن، تمام تروجان های به روز را که به اینترنت وارد می گردند شناسایی و از فعالیت آنها و دزدی اطلاعات جلوگیری به عمل آورد. برخی از تروجان ها به صورت فایل سیستمی وارد رایانه می شوند و اکثر آنتی ویروس ها از شناسایی و حذف اینگونه فایل ها عاجزند. ولی نرم افزار آنتی تروجان Anti Trojan به راحتی این فایل های را تشخیص داده و یا حذف و یا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می آورد تا امنیت شما تامین گردد. با این نرم افزار که می تواند یک مکمل برای آنتی ویروس شما واقع گردد شما قادرید به راحتی در مقابل تمام انواع تروجان ها ایمن بمانید.
عملکرد این نرم افزار تنها معطوف به جلوگیری از ورود و فعالیت تروجان ها نیست، بلکه به راحتی قادر است تمام فایل های نفوذی و هک ها را شناسایی و از ورود و فعالیت آنها در رایانه ی شما جلوگیری کند که در امنیت اطلاعات شما می تواند نقش بسزایی به عمل آورد. این نرم افزار همچنین به عنوان یک فایروال یا یک دیوار آتش در رایانه ی شما عمل می کند و حتی قبل از ورود برنامه های مخرب آنها را حذف و قبل از فعالیت در رایانه شما جلوی آنها را می گیرد.
شاید فکر کنید ممکن است فایلی را این نرم افزار به عنوان تروجان شناسایی کند که یکی از فایل های ضروری سیستم شما می باشد و باعث مختل شدن کارهای شما گردد، ولی باید این نکته را بدانید که این نرم افزار قبل از حذف فایل از شما اجازه گرفته و همچنین از آن یک پشتیبان تهیه می کند که با وجود عدم فعالیت به برگرداندن فایل های به اشتباه حذف شده شما کمک می کند. این نرم افزار Trojan Remover با به روز رسانی دائمی می تواند امنیت کامل شما در برابر برنامه ها و افراد جاسوس حفظ نماید.

حذف کامل تروجان ها با Anti-Trojan Elite 5.6.1 Multilanguage

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار آنتی تروجان Anti-Trojan Elite 5.6.1 Multilanguage :
    * پشتیبانی کامل از دیسک سخت و پشتیبانی از اسکن حافظه
    * حفاظت و انجام نقش یک دیوار آتش قدرتمند در مقابل افراد و نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها
    * امکان اسکن و بررسی فایل های فشرده همچون RAR , ZIP
    * امکان شناسایی فایل های سیستمی که توسط برنامه های مخرب و تروجان ها ایجاد می شود
    * قابلیت تعمیر کامل اینترنت اکسپلورر و ابزار رجیستری در صورت صدمه دیدن
    * به روز رسانی بسیار خوب برای شناسایی تمام نرم افزار های مخرب جاسوسی
    * سرعت پاسخ گویی بالای نرم افزار در اجرا و نصب نرم افزار
    * محیط کاربری ساده و بسیار کاربردی با امکانات بالا
    * سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و ویندوز ویستا



نسخه چاپی