تماشای کانال های دیجیتال صدا و سیما با BlazeVideo HDTV Player 6.6 (پیشنهادی راسخون)

امروز نرم افزار BlazeVideo HDTV Player را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است برای مشاهده و ضبط شبکه های تلویزیونی و رادیویی دیجیتال و آنالوگ در کامپیوتر. شما با داشتن یک گیرنده دیجیتال یا تی وی کارت به راحتی می توانید از طریق این نرم افزار به کانال های تلویزیونی و رادیویی در کشور خود و یا در جهان دسترسی داشته باشید. این برنامه از انواع تی وی کارت های دیجیتال با استاندارد های جهانی که از جمله میتوان به DVB-T, DVB-S, DVB-S2, DMB-TH, CMMB, ISDB-T, ATSC اشاره کرد، پشتیبانی میکند. همچنین از این نرم افزار میتوانید به عنوان برنامه شماره ی یک خود برای بخش فایل های مالتی مدیا استفاده کنید و اینگونه فایل ها را با بهترین و بالاترین کیفیت صدا و تصویر مشاهده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار امکان تبدیل برنامه های ویدئویی ضبط شده به فایل های قابل پخش در موبایل و سایر دستگاه های قابل حمل می باشد.
تماشای کانال های دیجیتال صدا و سیما با BlazeVideo HDTV Player 6.6 (پیشنهادی راسخون)

تماشای کانال های دیجیتال صدا و سیما با BlazeVideo HDTV Player 6.6 (پیشنهادی راسخون)

امروز نرم افزار BlazeVideo HDTV Player را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است برای مشاهده و ضبط شبکه های تلویزیونی و رادیویی دیجیتال و آنالوگ در کامپیوتر. شما با داشتن یک گیرنده دیجیتال یا تی وی کارت به راحتی می توانید از طریق این نرم افزار به کانال های تلویزیونی و رادیویی در کشور خود دسترسی داشته باشید. این برنامه از انواع تی وی کارت های دیجیتال با استاندارد های جهانی که از جمله میتوان به DVB-T, DVB-S, DVB-S2, DMB-TH, CMMB, ISDB-T, ATSC اشاره کرد، پشتیبانی میکند.همچنین از این نرم افزار میتوانید به عنوان برنامه شماره ی یک خود برای بخش فایل های مالتی مدیا نظیر AVI,MPEG, MPG, M1V, DATMPA, MPE, MPV2, SWF,AVI,WMV,ASF, ASXDV, DV1,VOB,M2V, MP4, IVFMOV, QT,OGM استفاده کنید و اینگونه فایل ها را با بهترین و بالاترین کیفیت صدا و تصویر مشاهده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار امکان تبدیل برنامه های ویدئویی ضبط شده به فایل های قابل پخش در موبایل و سایر دستگاه های قابل حمل می باشد.
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- امکان جستجوی خودکار برای یافتن کانال های تلویزیونی و رادیویی
- امکان پخش و ضبط برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی
- امکان اجرای فرمت های مختلف ویدئویی و صوتی
- پخش با کیفیت بسیار بالای برنامه های شبکه های تلویزیونی
- پشتیبانی از 10 باند اکولایزر
- امکان تغییر زبان، زیرنویس و سایر امکانات شبکه مورد نظر
- امکان تبدیل ویدئوهای ضبط شده به فرمت های مختلف
- پشتیبانی از انواع تی وی کارت  (set top box) و مبدل دیجیتال DVB-T
- امکان ضبط اتوماتیک برنامه های شبکه ها با مشخص کردن تاریخ و زمان

- مشاهده تلتکست فارسی
- سازگار با ویندوزهای مختلف از جمله 7 و 8

- و ...

تماشای کانال های دیجیتال صدا و سیما با BlazeVideo HDTV Player 6.6 (پیشنهادی راسخون)

نکته :
- این نسخه با کرک جدید مشکلات نسخه های قبلی را ندارد ، مشکلاتی از قبیل سیاه شدن تصویر پس از کرک و هنگ کردن هنگام جستجو کانال.
- این نرم افزار امکانات بیشتری نسبت به ArcSoft TotalMedia دارد ، از جمله تماشای همزمان چند کانال.

- این نرم افزار با اکثر گیرنده دیجیتال های بازار از جمله ایکس ویژن (X.Vision) ، دنای ، فراسو ، مارشال ، لوموکسی ، سازگار می باشد.
روش کرک :
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
 - فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل را اجرا کنید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید).

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی