دیوار آتشین قوی Kerio Control 7.1.1 Build 1971

Kerio Control 7.1.1 Build 1971 یک دیوار آتشین (firewall) که به منظور استفادهء سازمانهایی با اندازه کوچک و متوسط طراحی شده است و از طرف انجمن بین المللی امنیت کامپیوتری تضمین شده است. این نرم افزار به یک نظام امنیتی یکنواخت, قابلیت سانسور و فیلتر مضامین اینترنتی بر روی سیستمهای تجارتی بین المللی , امکان نظارت بر کارکرد کارمندان, تنظیمات کنترلی پهنای باند و سرورهای VPN مجهز میباشد و این دیوار آتشین یک دسترسی وسیع برای کاربران اینترنتی پدید آورده و به همراه تنظیمات و ابزار امنیتی, کنترل آنها را توسط کارفرما ممکن و آسان میسازد.
دیوار آتشین قوی Kerio Control 7.1.1 Build 1971

دیوار آتشین قوی Kerio Control 7.1.1 Build 1971

یک دیوار آتشین (firewall) که به منظور استفادهء سازمانهایی با اندازه کوچک و متوسط طراحی شده است و از طرف انجمن بین المللی امنیت کامپیوتری (International Computer Security Association) تضمین شده است. این نرم افزار به یک نظام امنیتی یکنواخت, قابلیت سانسور و فیلتر مضامین اینترنتی بر روی سیستمهای تجارتی بین المللی IBM) International Business Machine), امکان نظارت بر کارکرد کارمندان, تنظیمات کنترلی پهنای باند و سرورهای VPN مجهز میباشد و این دیوار آتشین یک دسترسی وسیع برای کاربران اینترنتی پدید آورده و به همراه تنظیمات و ابزار امنیتی, کنترل آنها را توسط کارفرما ممکن و آسان میسازد. نسخه 7.1 این برنامه تنظیمات بارگذاری لینک و 11 زبان زنده دنیا را پشتیبانی میکند.

- پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

دیوار آتشین قوی Kerio Control 7.1.1 Build 1971


ویژگیهای کلیدی برنامه Kerio Control 7.1.1 Build 1971 :
• دیوار آتشین با بازرسی و نظارت عمیق
Kerio WinRoute Firewall, در آزمایشگاههای کامپیوتری انجمن بین المللی امنیتی کامپیوتری (ICSA) در زمینه نرم افزارهای دیوار آتشین (Firewall) شرکتی آزمایش و تصدیق و تضمین شده است, که در این زمینه قوانین و مقررات مفصلی به منظور کارکرد بازرسی با درجه استاندارد بالا برای نظارت بر تمامی رفت و آمدهای ترافیکی قراردادهای اینترنتی تعیین شده است. در هنگام نصب این نرم افزار, تعدادی راهنمای جادویی خودکار مرحله به مرحله برای سهولت استفاده به شما یاری می رساند.
• شبکه اختصاصی مجازی (VPN), جانب کاربر(VPN Client), داد و ستد امن اطلاعات SSL
Kerio WinRoute Firewall, با تعبیه کردن داخلی قابلیت "SSL", ارسال و دریافت اطلاعات را در سرورهای VPN, با کارکرد از طرف کاربر به سرور و یا از طرف سرور به کاربر امن ساخته و به هر دو طرف اطمینان میدهد تا با خیال راحت و با امنیت کامل به شرکت شبکه محلی خود وصل شوند. سرورهای VPN بدون کاربر و دارای قابلیتSSL یک طرفه نیز به شما این امکان را میدهد تا تنها با در اختیار داشتن یک کامپیوتر مجهز به مرورگر اینترنت و دسترسی به خط اینترنت از هر مکانی و در هر زمان از راه دور به شبکه حفاظتی شرکت وصل شده و فایلهای خود را با اطمینان کامل ارسال و یا دریافت نمایید.
• دریچه عبور و مرور اطلاعاتی مجهز به آنتی ویروس
Kerio WinRoute Firewall, گزینه اختیاری بررسی با آنتی ویروس را برای ایمیلهای دریافتی و ارسالی شما, ترافیک اینترنتی و انتقال از طریق نقل و انتقالهای FTP را در اختیار شما قرار میدهد. در ضمن, این نرم افزار بعلاوه نسخهء جامعی از آنتی ویروس McAfee , لیستی از چندین آنتی ویروس دیگر برای انتخاب به شما ارائه مینماید.
• حفاظت و امنیت در هنگام سیر و سیاحت در اینترنت
گزینه جامع IBM) ISS Orange Web Filter) مانع دسترسی تمامی کاربران به حد اکثر 58 مقوله اینترنتی میگردد, و بدین وسیله تعهدات و مسئولیتهای قانونی و شرعی سازمانها و شرکتهایی با محیط آموزشی و علمی را کاهش میدهد. و همچنین برای بالا بردن کارآیی کارمندان استفاده از این گزینه بسیار معمول میباشد تا از اتلاف وقت آنها برای مسائل شخصی در زمان کاری ممانعت به عمل آید.
• سانسور کردن مضمونها
Kerio WinRoute Firewall به شما امکانات ویژهء امنیتی متنوعی از قبیل قفل کردن امکان داونلود آهنگهای MP3 در محیط و زمان کاری, و ممانعت از رفت و آمد فایلهای خطرناک با پتانسیل بالا برای خرابکاری توسط کاربران در سیستم شرکت و همچنین بستن پنجره های مزاحم pop-up در ویندوز و کشف و بستن راه ارتباطی مستقیم کامپیوتر به کامپیوتر از قبیل خدمات Kazaa و LimeWire را به شما تقدیم میکند.
• مدیریت دسترسی کاربران ویژه
Kerio WinRoute Firewall میتواند با ایجاد ترتیبات لازم از کاربر بخواهد تا قبل از وصل شدن به اینترنت و استفاده از آن, اول به سیستم امنیتی اش با نام و رمز عبور مختص به خود وارد شود. این کار به شما این امکان را میدهد تا سیاستهای خاص و محدودیتهای خود را نه بر روی IP بخصوصی بلکه بر روی اشخاص خاصی اعمال کنید. بعلاوه یک افزونه دیگر به شما این امکان را میدهد تا قوانین و سیاستهای خاص خود را برای کاربر مورد نظرتان قبل از قبول صلاحیتش در شبکه ایجاد کنید. دراین حالات تمام اطلاعات مربوط به ایجاد ارتباطات اینترنتی کاربران از طریق سیستمهای موجود در شبکه تحت نظارت, که بسیار پیچیده به نظر میرسد را بطور ساده و مختصر و شفاف بر روی دایرکتوری فعال ویندوز شما ترسیم مینماید.
• اشتراک سریع اینترنتی
Kerio WinRoute Firewall تمامی طریقه های اتصال از قبیل dial-up, DSL, مودم بی سیم و با سیم, ISDN و ماهواره ای را پشتیبانی میکند و ادمین شبکه قادر به گسترش این نرم افزار درون شبکه هایی با اندازه های مختلف و تمامی موقعیتها میباشد. کاربران میتوانند از یک اتصال اینترنتی مشترک با قابلیت fail-over به عنوان اتصال پشتیبان استفاده کنند. ادمین شبکه قادر به ایجاد محدودیت برای پهنای باند به منظور بهینه سازی سیر اطلاعات حیاتی و کاربردی شرکت میباشد.
• پشتیبانی از قراردادهای اینترنتی VoIP و UPnP
Kerio WinRoute Firewall به قراردادهایی چون H.323 (ارتباطات صوتی تصویری از طریق اینترنت), SIP (اتصال دستگها و افزونه های جانبی کامپیوتری) اجازه میدهد تا به سیستمهای مرتبط به اینترنت شرکت بدون درد سر متصل شوند, طبق قرارداد VoIP نیازبه نمایش گذاشتن زیر بناهای سمعی بصری به صورت عمومی در اینترنت را نقض میکند, تکنولوژی UPnP (اتصال افزونه های معمول و قابل قبول) مثل MSN Messenger را در خود گنجانده است تا در هنگام نیازفوری به استفاده از آن, بلافاصله بتوان از آن استفاده کرد و نیازی به دستکاری و تنظیمات اضافی Firewall قبل از هر بار استفاده نباشد.
• گزارشات و مدیریت
Kerio WinRoute Firewall با نمودارها و جداول آماری مرتب شده به شما کمک میکند تا مشکلات را با عادت مطالعه گزارشات و استفاده از آنها, ریشه یابی کنید. صفحه کنترل مدیریتی را هر جایی که خواستید میتوانید نصب کنید تا تنظیمات و اقدامات امنیتی در هر قسمت از شبکه موجود باشد. تمامی وقایع و اتفاقات مهم توسط ایمیل به اطلاع ادمین شبکه خواهد رسید. نظم و ترتیب گزارشها بر اساس جدول و نمودار و ارائه آمار به یافتن مشاکل در شبکه و ایجاد راه حل برای آنها, در داشتن نظارت و کنترل بهتر بر کارمندان و سیر فعالیتها در شرکت به شما کمک میکند.

- پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net



نسخه چاپی