مشاهده و تبدیل عکس های کامپیوتر با IrfanView 4.52 Commercial + Plugins

از چه نرم افزاری برای دیدن فایل های تصویری (BMP,JPEG,GIF و … ) استفاده می کنید؟ نرم افزار IrfanView 4.38 یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه ها برای دیدن،ویرایش و تبدیل فایل های تصویری و حتی فایل های با فرمت صوتی/تصویری است که متاسفانه چندان در ایران مورد توجه واقع نشده.در ساخت این برنامه به سرعت،کاربری آسان و توانایی پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت فایل توجه ویژه شده به گونه ای که این نرم افزار قادر به نمایش فایل هایی با فرمت BMP،GIG،JPEG, PNG,TIFF،PSD،ICO و فرمت های غیرعکس مانند Flash،OGG،MPEG،MP3،MIDI و فایل های متنی است.به شما توصیه می کنیم که این برنامه را دانلود کنید.شاید مثل ما، دیگر نتوانید از آن دل بکنید!
مشاهده و تبدیل عکس های کامپیوتر با IrfanView 4.52 Commercial + Plugins

مشاهده و تبدیل عکس های کامپیوتر با IrfanView 4.52 Commercial + Plugins

از چه نرم افزاری برای دیدن فایل های تصویری (BMP,JPEG,GIF و … ) استفاده می کنید؟ چند سال پیش از ACD See استفاده میکردم .برنامه خوب و نسبتا کاملی بود ولی قابلیت مهمترش برای من این بود که سبک بود تا اینکه با آمدن نسخه های جدیدش هر چه بر امکاناتش افزوده شد ، سنگین تر هم شد.این بود که به استفاده از نرم افزار پیش فرض ویندوز XP روی آوردم که علیرغم نداشتن امکانات فوق العاده ،سرعت خوبی در باز کردن عکس ها داشت.
نرم افزار IrfanView 4.38 یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه ها برای دیدن،ویرایش و تبدیل فایل های تصویری و حتی فایل های با فرمت صوتی/تصویری است که متاسفانه چندان در ایران مورد توجه واقع نشده.در ساخت این برنامه به سرعت،کاربری آسان و توانایی پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت فایل توجه ویژه شده به گونه ای که این نرم افزار قادر به نمایش فایل هایی با فرمت BMP،GIG،JPEG, PNG,TIFF،PSD،ICO و فرمت های غیرعکس مانند Flash،OGG،MPEG،MP3،MIDI و فایل های متنی است.

مشاهده و تبدیل عکس های کامپیوتر با IrfanView 4.52 Commercial + Plugins


قابلیت های کلیدی نرم افزار IrfanView :
- سرعت اجرای زیاد
- حجم بسیار کوچک (کمی بیشتر از یک مگابایت)
- امکان افزودن قابلیت های متنوع با نصب و استفاده از پلاگین های موجود
- امکان ساخت اسلایدشو با مجموعه ای از تصاویر و قراردادن موزیک در صورت تمایل
- امکان اجرای آن از طریق حافظه های فلش بدون نیاز به نصب (Portable)
- قابلیت دریافت تصاویر از اسکنر
- قابلیت تغییر اندازه،چرخاندن،تغییر نور،کنتراست،سطح گاما و تبدیل تصاویر به فرمت های گوناگون
- عرضه شده در چندین زبان زنده دنیا

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی