بازی پازل با سبکی جدید Golden Trails The New Western Rush

ایام تعطیل و به خصوص تابستان فرصت خوبی است تا به واسطه وقت آزاد بیشتر کاربران بتوانند بازی های رایانه ای را تجربه کنند. Golden Trails: The New Western Rush یکی از بازی های فوق العاده سرگرم کننده ای است که این روزها می تواند همه شما کاربران را سرگرم کرده و ساعت ها پای سیستم کامپیوتری نگه دارد. ژانر این بازی مانند خیلی دیگر از بازی های موجود در راسخون Hidden Object می باشد. در این بازی کاربر باید با کنار هم قرار دادن پازل های مختلف بازی که از گذشتن مراحل مختلف به دست می آیند می تواند یک شهر قدیمی را آباد کند. طراحی به شکل فیلم های وسترن در بازی ، آن را از نمونه های مشابه کاملا متمایز می کند.
بازی پازل با سبکی جدید Golden Trails The New Western Rush

بازی پازل با سبکی جدید Golden Trails The New Western Rush

ایام تعطیل و به خصوص تابستان فرصت خوبی است تا به واسطه وقت آزاد بیشتر کاربران بتوانند بازی های رایانه ای را تجربه کنند. Golden Trails: The New Western Rush یکی از بازی های فوق العاده سرگرم کننده ای است که این روزها می تواند همه شما کاربران را سرگرم کرده و ساعت ها پای سیستم کامپیوتری نگه دارد. ژانر این بازی مانند خیلی دیگر از بازی های موجود در راسخون Hidden Object می باشد. در این بازی کاربر باید با کنار هم قرار دادن پازل های مختلف بازی که از گذشتن مراحل مختلف به دست می آیند می تواند یک شهر قدیمی را آباد کند.
طراحی به شکل فیلم های وسترن در بازی ، آن را از نمونه های مشابه کاملا متمایز می کند. مانند دیگر مدل ها بازهم اجسام در تصاویر مخفی شده اند که کاربر باید زحمت پیدا کردن آن ها را بکشد. Golden Trails: The New Western Rush ده ها مرحله با شکل و طرح مختلف دارد که هریک با مرحله قبلی متفاوت است و همین باعث جذاب تر شدن بازی خواهد شد.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

بازی پازل با سبکی جدید Golden Trails The New Western Rush

قابلیت های کلیدی بازی Golden Trails: The New Western Rush:
- طراحی با سبکی متفاوت در بازی
- وجود مراحل مختلف با طراحی های متفاوت
- داستان جالب و جذاب بازی
- گرافیک فوق العاده مناسب نسبت به حجم بازی
- موزیک های دلنشینی که در طول اجرای بازی پخش می شوند
- مناسب برای سنین مختلف
- مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
- کمک های مختلف توسط خود بازی به کاربر
- سازگار با سیستم های سخت افزاری بسیار معمولی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
کرک نرم افزار :

- پس از نصب ، فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و پس از اجرای آن اقدام به فعالسازی بازی کنید.
 



نسخه چاپی