اجرای برنامه های آندروید در کامپیوتر YouWave for Android Home 5.5

نرم افزار YouWave Android به شما این امکان را می دهد تا برنامه های آندروید و نرم افزارهای فروشگاه آن را بدون نیاز به موبایل، بر روی کامپیوتر شما اجرا کنید. دانلود هزاران نرم افزار آنلاین از فروشگاه های نرم افزار توسط این نرم افزار امکان پذیر است. YouWave Android سریع ترین راه برای اجرای آندروید بر روی کامپیوتر شما می باشد. استفاده آسان، نصب و وارد کردن و اجرای آسان نرم افزارها از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی می باشد. با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.قابلیت های کلیدی نرم افزار YouWave Android :- پشتیبانی از Android Gingerbread (جدید)- شبیه سازی عملکرد کارت SD- و …
اجرای برنامه های آندروید در کامپیوتر YouWave for Android Home 5.5

اجرای برنامه های آندروید در کامپیوتر YouWave for Android Home 5.5

نرم افزار YouWave Android به شما این امکان را می دهد تا برنامه های آندروید و نرم افزارهای فروشگاه آن را بدون نیاز به موبایل، بر روی کامپیوتر شما اجرا کنید. دانلود هزاران نرم افزار آنلاین از فروشگاه های نرم افزار توسط این نرم افزار امکان پذیر است. YouWave Android سریع ترین راه برای اجرای آندروید بر روی کامپیوتر شما می باشد. استفاده آسان، نصب و وارد کردن و اجرای آسان نرم افزارها از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی می باشد. با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار YouWave for Android Home  :
- پشتیبانی از Android 4.0 Gingerbread (جدید)
- شبیه سازی عملکرد کارت SD
- فعال کردن قابلیت چند بازیکن برای بازی های آنلاین
- دکمه های کنترل
- قابلیت اجرا در ویندوزهای XP/Vista/7/8, 32/64 bit
- و …

اجرای برنامه های آندروید در کامپیوتر YouWave for Android Home 5.5

 

نکته:

هر برنامه ای که خواستید با پسوند apk دورن فولدر android apps بریزید و سپس برنامه ی you wave رو اجرا کنید، سپس خواهید دید که در پنل سمت چپ (و بالا) نام برنامه ی شما نمایان خواهد شد.
اگه ویندوز ۷ دارید به آدرس زیر برید
C:/Users/Porfile/youwave/android apps
اگر از ویندوز اکسپی استفاده میکنید به مسیر زیر بروید
 C:/Documents and Settings/Porfile/youwave/android apps

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نرم افزار :
 
Intel Pentium 1.6GHz CPU, 1.5GB DRAM, 500MB disk space, Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8 32/64 bit
 
توجه : در بسیاری از سایت ها ورژن 4.1.2 را  مشاهده میکنید ، ولی در حال حاضر توسعه دهندگان این برنامه بنا به دلایلی ( اینجا )  ورژن برنامه را از 4 به 3 تغییر دادند. 
 
نکات:
 
1- این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی می باشد.
 
 
 

 

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی