آموزش استفاده از تیم ویوور TeamViewer

راسخون کتاب الکترونیکی آشنایی با روش استفاده از نرم افزار TeamViewer را برای شما کاربران گرامی مهیا کرده است. TeamViewer نرم افزاری که همه مسائل مربوط به کنترل از راه دور کامپیوتر ، ارائه ها و کارهای تیمی را به تنهائی حل می کند .عدم داشتن مشکل در مقابل firewallیکی از بزرگترین مشکلات در نرم افزارهای کنترل از راه دور ، به طور قطع firewall ها ، پورت های غیر فعال ، و روترهای NAT برای IP آدرسها می باشد. زمانیکه شما از TeamViewer استفاده می کنید ، می توانید تمام این مشکلات را فراموش کنید .نصب و استفاده آسان در نصب و استفاده از این نرم افزار نیازی به admin و اجازه های admin نیست . کافیست طرف مقابل شما این نرم افزار کوچک رو نصب کرده و به شما اجازه دسترسی دهد.
آموزش استفاده از تیم ویوور TeamViewer

آموزش استفاده از تیم ویوور TeamViewer

راسخون کتاب الکترونیکی آشنایی با روش استفاده از نرم افزار TeamViewer را برای شما کاربران گرامی مهیا کرده است.
 TeamViewer نرم افزاری که همه مسائل مربوط به کنترل از راه دور کامپیوتر ، ارائه ها و کارهای تیمی را به تنهائی حل می کند .عدم داشتن مشکل در مقابل  firewallیکی از بزرگترین مشکلات در نرم افزارهای کنترل از راه دور ، به طور قطع firewall ها ، پورت های غیر فعال ، و روترهای NAT برای IP آدرسها می باشد. زمانیکه شما از TeamViewer استفاده می کنید ، می توانید تمام این مشکلات را فراموش کنید .نصب و استفاده آسان در نصب و استفاده از این نرم افزار نیازی به admin و اجازه های admin نیست . کافیست طرف مقابل شما این نرم افزار کوچک رو نصب کرده و به شما اجازه دسترسی دهد.
توضیحات بیشتر:
 TeamViewer ظاهری بسیار ساده و راحت دارد.
زمانی که شما به کامپیوتر طرف مقابلتان متصل هستید ، به راحتی می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید کنترل کامپیوتر او را در دست بگیرید و desktop  او را ببینید.
توسط TeamViewer شما قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های مورد نظر را براحتی از یک سیستم به سیستم دیگر کپی کنید .
این نرم افزار option های زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان از طریق آن ، نرم افزار را دقیقا مطابق با خواسته خود خصوصی سازی کرد.
مثلا شما می توانید تعیین کنید که تصویر کامپیوتر طرف مقابل را با چه کیفیتی دریافت کنید ، این امر برای کاربران با سرعت اینترنت پایین بسیار کارا می باشد .

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

آموزش استفاده از تیم ویوور TeamViewer



نسخه چاپی