مدیریت پسوردها با 1Password 1.0.9.291

آیا شما تعداد زیادی پسورد دارید و نمی توانید تمامی آنها را به خاطر بسپارید؟ 1Password نرم افزاری منحصر به فرد برای مدیریت رمزهای عبور است که می تواند پسوردهای قدرتمند را برای شما تولید کند، آنها را به خاطر بسپارد و یا بازیابی کند، تمامی این عملیات به صورت مستقیم روی مرورگر شما انجام می شوند.با انتخاب Login های ذخیره شده از منوی Go & Fill این نرم افزار، نام کاربری و رمز عبور شما به صورت کاملا ایمن وارد می شوند و شما می توانید وارد سایت مورد نظر شوید. تمام این امکانات تنها با یک کلیک یا فشار یک کلیک کیبورد است. با استفاده از 1Password خرید آنلاین بسیار ساده تر خواهد بود. زمانی که شما اطلاعات خود را ساختید، فرم اطلاعات روی مرورگر شما به سرعت پر می شود.
مدیریت پسوردها با 1Password 1.0.9.291

مدیریت پسوردها با 1Password 1.0.9.291

آیا شما تعداد زیادی پسورد دارید و نمی توانید تمامی آنها را به خاطر بسپارید؟ 1Password نرم افزاری منحصر به فرد برای مدیریت رمزهای عبور است که می تواند پسوردهای قدرتمند را برای شما تولید کند، آنها را به خاطر بسپارد و یا بازیابی کند، تمامی این عملیات به صورت مستقیم روی مرورگر شما انجام می شوند.
با انتخاب Login های ذخیره شده از منوی Go & Fill این نرم افزار، نام کاربری و رمز عبور شما به صورت کاملا ایمن وارد می شوند و شما می توانید وارد سایت مورد نظر شوید. تمام این امکانات تنها با یک کلیک یا فشار یک کلیک کیبورد است.
با استفاده از 1Password خرید آنلاین بسیار ساده تر خواهد بود. زمانی که شما اطلاعات خود را ساختید، فرم اطلاعات روی مرورگر شما به سرعت پر می شود. ذخیره سازی اطلاعات چندین کارت اعتباری برای ساده کردن و افزایش سرعت روند خرید اینترنتی و پر کردن فرم ها در نهایت سادگی از فواید 1Password می باشد.
شما همیشه کنترل اطلاعات خود را در دست دارید. رمزگذاری قدرتمند روی اطلاعات، امنیت کامل آنها را تامین می کند. همچنین امکانات امنیتی نرم افزار جلوی Keylogger ها و حملات فیشینگ را کاملا سد می کند. 1Password تنها نرم افزاری است که در زمینه مدیریت پسورد دارای قابلیت جلوگیری از حملات فیشینگ می باشد و با امکان پر کردن خودکار فرمت ها و ساخت رمز عبورهای قوی می توان گفت از برترین نرم افزارها در نوع خود می باشد.
تمامی اطلاعات شما شامل رمز عبورها، اطلاعات هویتی و کارت های اعتباری را می توانید در این نرم افزار با امنیت بالا ذخیره کنید. 1Password از تمامی مرورگرهای وب شامل Safari, Camino, OmniWeb, DEVONagent, Firefox, Flock, Fluid, NetNewsWire کاملا پشتیبانی می کند. بدین ترتیب دیگر نیازی به کپی پسوردها بین مرورگرها و یا از نرم افزار مدیریت پسورد روی مرورگر نیست.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

مدیریت پسوردها با 1Password 1.0.9.291



نسخه چاپی