بازی بوتانیکولا Botanicula SKIDROW 2012

Botanicula یک بازی منحصر به فرد در سبک بازی های اشاره و کلیک است که در دنیای تخیلی-فانتزی گیاهان و گرده ها اتفاق می افتد. بازی داستانی درباره 5 موجود ساکن بر روی یک درخت را حکایت می کند که گروهی از انگل های گرسنه به آن هجوم آورده اند و اکنون این پنج کاراکتر جالب بازی، به نام های Mr. Lantern (آقای فانوس)، Mr. Twig (آقای چوبخوار)، Mr. Poppy Head (آقای خشخاش)، Mr. Feather (آقای پَر)، Mrs. Mushroom (خانم قارچ) در طول مراحل مختلف تمامی تلاش خود را برای مراقبت از یکدیگر و نجات درخت از انگل ها، بکار می برند. آقای فانوس یک بلوط تو خالی است و آخرین بذر یکی از درختان را که از دست هیولای انگلی گریخته و به او پناه برده است را در شکم خود پنهان می ‌کند.
بازی بوتانیکولا Botanicula SKIDROW 2012

بازی بوتانیکولا Botanicula SKIDROW 2012

Botanicula یک بازی منحصر به فرد در سبک بازی های اشاره و کلیک است که در  دنیای تخیلی-فانتزی گیاهان و گرده ها اتفاق می افتد. بازی داستانی درباره 5 موجود ساکن بر روی یک درخت را حکایت می کند که گروهی از انگل های گرسنه به آن هجوم آورده اند و اکنون این پنج کاراکتر جالب بازی، به نام های Mr. Lantern (آقای فانوس)، Mr. Twig (آقای چوبخوار)، Mr. Poppy Head (آقای خشخاش)، Mr. Feather (آقای پَر)، Mrs. Mushroom (خانم قارچ) در طول مراحل مختلف تمامی تلاش خود را برای مراقبت از یکدیگر و نجات درخت از انگل ها، بکار می برند. آقای فانوس یک بلوط تو خالی است و آخرین بذر یکی از درختان را که از دست هیولای انگلی گریخته و به او پناه برده است را در شکم خود پنهان می ‌کند. گیم‌ پلی بازی بر کشف معماهای پراکنده در صفحات بازی استوار است. در مسیری که این دوستان کوچولو باید طی کنند، به دلایل مختلف راه بسته است و تیم نمی ‌تواند بدون توقف به راه خود ادامه دهد و به همین دلیل هر بار باید معمایی را حل کنید یا گره از مشکلات گیاهان مختلف باز کنید تا بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. این مشکلات بسیار با مزه هستند و معمولاً راه‌ حل ‌های خلاقانه ‌ای دارند.
Botanicula یکی دیگر از بازی های کمپانیِ Amanita Design، خالق بازی ارزشمند و مشهور Machinarium می باشد.
ویژگی های بازی Botanicula SKIDROW 2012 :
- گیم پلی جالب و جذاب برای تمامی سنین
- بیش از 150 مرحله
- انیمیشن های جالب
- کسب امتیازات پنهان در هر مرحله
- موسیقی و جلوه های صوتی فوق العاده
- پنج کاراکتر اصلی با مهارت ها و شخصیت های مختلف
- حل معماها و پازل های مختلف
- و ...
سیستم مورد نیاز
Operating System: Windows 7, Vista, and XP
Processor: 1.8 GHz
RAM: 1 GB
HDD: 700MB
Video Card RAM: 128MB
DirectX Version: 9.0 or above

نکته:

- برای رفع مشکل بازی پچ جدید این بازی را از اینجا دانلود و نصب کرده تا مشکل برطرف شود.

- از آقای محمدعلی گل کار بابت این راهنمایی تشکر می کنیم.

بازی بوتانیکولا Botanicula SKIDROW 2012

نکات رفع خطاهای خارج شدن فایل از حالت فشرده:
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.
- پسورد فايل فشرده :
www.rasekhoon.net



نسخه چاپی