ویژوال استودیو 2012 با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 x86 RTM

نسخه جدید ابزار برنامه نویسی مایکروسافت با نام Visual Studio 2012 به صورت نهایی عرضه شد.Visual Studio یک مجموعه از برنامه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم‌های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه‌های خود بپردازند .برخی از این امکانات جدید ویژوال استدیو 2012 عبارت اند از :- ابزار طراحی جدید برای ساخت لیست ها و Content Type ها- امکان ساخت و ایجاد راحت تر ستون ها و فیلدها - امکان ساخت و ایجاد وب پارت های سیلورلایت- امکان پابلیش و انتشار پروژه های شیرپوینت بر روی سرورهای شیرپوینت به صورت ریموت- و..
ویژوال استودیو 2012 با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 x86 RTM

ویژوال استودیو 2012 با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 x86 RTM

نسخه  جدید ابزار برنامه نویسی مایکروسافت با نام Visual Studio 2012 به صورت نهایی عرضه شد.Visual Studio یک مجموعه از برنامه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم‌های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه‌های خود بپردازند . Visual Studio می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبانهایی مانند C++, C#, VB.NET, J# استفاده شود . با Visual Studio واقعا چه کارهایی می‌توان انجام داد ؟ در زیر تعدادی از کاربردهایی را که برای تولید آنها می‌توان از Visual Studio استفاده نمود معرفی گردیده اند : Console applications : این کاربرد برای اجرای خطوط دستور البته بدون محیط گرافیکی استفاده می‌شود که از این کاربرد برای برخی از ابزارهای کوچک یا برای اجرا شدن کدها توسط دیگر کاربردها استفاده می‌شود.
برخی از این امکانات جدید ویژوال استدیو 2012 عبارت اند از :
- ابزار طراحی جدید برای ساخت لیست ها و Content Type ها
- امکان ساخت و ایجاد راحت تر ستون ها و فیلدها
- امکان ساخت و ایجاد وب پارت های سیلورلایت
- امکان پابلیش و انتشار پروژه های شیرپوینت بر روی سرورهای شیرپوینت به صورت ریموت
- تست و بررسی سرعت و بهینگی کدها توسط ابزارهای Profiling
- امکان ساخت و ایجاد ویژوال وب پارتهای Sandboxed
- بهینه شدن توسعه و پشتیبانی از راهکارهای Sandboxed
- پشتیبانی از دیباگینگ کدهای JavaScript و Intellisense برای جاوا اسکریپت ها
- و..
مطمئناً این امکانات در VS 2010 یک کمبود می بود که در نسخه 2012 پشتیبانی شد. به نظرم انتشار و توسعه پروژه ها بر روی سرورهای شیرپوینت از راه دور (ریموت) یک امکان خیلی خوب برای برنامه نویسان خواهد بود که در نسخه 2012 ارائه شده است.

ویژوال استودیو 2012 با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 x86 RTM

نکات :
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.

-- آموزش تصویری نصب ویندوز 8 در صفحه دانلود قرار داده شده است.

- این نسخه از هیچ سایت ایرانی گرفته نشده.
- پسورد فایل فشرده :
www.rasekhoon.net



نسخه چاپی