کار با Plc توسط دانلود Siemens SIMATIC STEP 7 Professional (TIA Portal) v13.0

بالاخره نسخه از Step7 که قابلیت نصب روی ویندوز 7 را دارد ساخته شد و سایت راسخون برای اولین بار در ایران با لینک دانلود مستقیم در اختیار شما قرار می دهد .امروزه با وجود پروسه های صنعتی بزرگ فقط به PLC های می توان اعتماد کرد و در این مورد نیز کمپانی قدرتمند زیمنس حرف اول را می زند . این مسئله به حدی مهم است که در استخدامی ها نیز اکثرا امتیاز با کسانی است که تسلط کامل بر نرم افزار Step7 را داشته باشند . از این رو هر مهندس الکترونیک بهتر است که با این نرم افزار کار کرده باشد . در کمتر سایتی می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دانلود کنید .
کار با Plc توسط دانلود Siemens SIMATIC STEP 7 Professional (TIA Portal) v13.0

کار با Plc توسط دانلود Siemens SIMATIC STEP 7 Professional (TIA Portal) v13.0

بالاخره نسخه از Step7 که قابلیت نصب روی ویندوز 7 را دارد ساخته شد و سایت راسخون برای اولین بار در ایران با لینک دانلود مستقیم در اختیار شما قرار می دهد .
امروزه با وجود پروسه های صنعتی بزرگ فقط به PLC های می توان اعتماد کرد و در این مورد نیز کمپانی قدرتمند زیمنس حرف اول را می زند . این مسئله به حدی مهم است که در استخدامی ها نیز اکثرا امتیاز با کسانی است که تسلط کامل بر نرم افزار Step7 را داشته باشند . از این رو هر مهندس الکترونیک بهتر است که با این نرم افزار کار کرده باشد . در کمتر سایتی می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دانلود کنید .
شرکت زیمنس برای سیستمهای اتوماسیون ٬ سری PLC های S400-S300-S200 (معروفترین و پر کاربردی ترین سری در ایران) را تولید کرده که برنامه ریزی و پیکربندی سخت افزاری این سری از PLC ها را میتوان با استفاده از نرم افزار SIMATIC MANAGER انجام داد. زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این نرم افزار STEP 7 است که در حالت گرافیکی ( استفاده از بلوکهای آماده موجود در برنامه) بسیار ساده نیز هست .
بیش از 90% از نقشه های موجود در صنعت ( برنامه نوشته شده در PLC ) با دیاگرامهای LADER است که همانند کنتاکتها و رله ها در مدار های کنترل رسم میشوند.پس از برنامه نویسی در این نرم افزار با استفاده از قسمت SIMULATION نرم افزار میتوان برنامه نوشته شده را شبیه سازی کرده و در صورت وجود خطا آن را برطرف کرد. درنرم افزار SIMATIC MANAGER شما با تمامی سخت افزارهای موجود در یک PLC سر وکار دارید . از منبع تغذیه PLC تا مدلهای مختلف CPU و دیگر اجزاء PLC .
در این نرم افزار تمام ورودی و خروجی های PLC (مدولها) اعم از ورودی و خروجیهای آنالوگ و دیجیتال ٬ مدول شمارشگر ٬ مدول وضعیت و... تعبیه شده که میبایست در صورت استفاده در نرم افزار پیکر بندی سخت افزاری شوند .
توجه کنید این آخرین نسخه ای است که همین حالا در وب سایت رسمی زیمنس به فروش می رسد و تنها نسخه ای است که بر روی ویندوز 7 نصب می شود . به همراه این نرم افزار یک لایسنس بسیار قدرتمند و با زمان نا محدود وجود دارد .
با نصب  STEP 7 Professional نرم افزار های زیر نصب خواهد شد :
Siemens Automation License Manager; V5.1 incl. SP1
S7-PLCSIM Professional 2010 SR2; V5.4 + SP5 + Upd2
S7-GRAPH Professional 2010 SR2 V5.3 + SP7
S7-PCT Professional 2010 SR2
7-SCL Professional 2010 SR2; V5.3 + SP6
STEP 7 Professional 2010 SR2; V5.5 + SP2
سیستم عامل های قابل پشتیبانی :
MS Windows XP Professional  SP2 or SP3
MS Windows Server 2003 R2 SP2 standard edition as workstation
MS Windows 7 32-Bit Ultimate, Professional and Enterprise (Standard installation),
with or w/o SP1. However, the Windows XP mode under Windows 7 is not released.
MS Windows 7 64-Bit Ultimate, Professional and Enterprise with or w/o SP1
MS Windows Server 2008 R2 (64 Bit), with or w/o SP1
مهم : ما این نرم افزار را روی ویندوز 7 64بیتی و 32 بیتی آلتیمیت نصب کردیم بدون مشکل نصب و لایسنس شد  . توجه کنید حتما باید ویندوز شما  Ultimate, Professional and Enterprise  باشد . در غیر اینصورت نصب نخواهد شد . ضمنا اگر نسخه ای از قبل دارید حتما حذف کنید .
روش نصب لایسنس :
 بعد از نصب به پوشه کرک رفته و فایل Crack_TechnoElectro.exe را اجرا کنید (در ویندوز 7 و ویستا روی فایل کلیک راست کرده و run as admin را بزنید)
سپس فایل Help.chm را باز کرده و در پایین آن تصویر آموزش کار کردن با آن را خواهید یافت . طبق آن عمل کنید .
سپس در استارت منو برنامه Automation License Manager را اجرا کنید (روی دسکتاپ نیز وجود دارد)
و درایو C را انتخاب کنید . لایسنس های ساخته شده در سمت راست برنامه ظاهر خواهند شد . همه را انتخاب کنید و روی آن کلیک راست کرده و گزینه check را بزنید .اگر مراحل را درست انجام داده باشید تمام لایسنس ها سبز خواهند شد.
از برنامه لذت ببرید .

کار با Plc توسط دانلود Siemens SIMATIC STEP 7 Professional (TIA Portal) v13.0

کار با Plc توسط دانلود Siemens SIMATIC STEP 7 Professional (TIA Portal) v13.0

لینک های دانلود

دانلود



نسخه چاپی