نرم افزار قرآنی جنات

یکی از مهم‌‎ترین و جدیدترین شیوه های که در زمینه بسط تعمیق علوم قرآنی سهم بسزایی دارد بهره‌گیری از فن آوری اطلاعات می باشد. فن‎‎‌آوری اطلاعات و ارتباطات با ویژگیهای چون انعطاف پذیری محتوا (در هر مکان، در هر زمان)، کیفیت بخشی محتواهای قرآنی (جذاب و غنی بودن محتوای قرآنی)، کاهش و حذف فرصتهای یادگیری (آموزش برای همه)، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کلاسهای آموزشی، برخورداری از یک روش انعطاف پذیر و تطابق با نیازهای فراگیر آن موجب رشد چشمگیر و قابل ملاحظه ای در عرصه ارائه خدمات دینی، مذهبی و ... می گردد.
سه‌شنبه، 6 مهر 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمود عالی نژادیان
موارد بیشتر برای شما

نرم افزار قرآنی جنات

یکی از مهم‌‎ترین و جدیدترین شیوه های که در زمینه بسط تعمیق علوم قرآنی سهم بسزایی دارد بهره‌گیری از فن آوری اطلاعات می باشد. فن‎‎‌آوری اطلاعات و ارتباطات با ویژگیهای چون انعطاف پذیری محتوا (در هر مکان، در هر زمان)، کیفیت بخشی محتواهای قرآنی (جذاب و غنی بودن محتوای قرآنی)، کاهش و حذف فرصتهای یادگیری (آموزش برای همه)، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کلاسهای آموزشی، برخورداری از یک روش انعطاف پذیر و تطابق با نیازهای فراگیر آن موجب رشد چشمگیر و قابل ملاحظه ای در عرصه ارائه خدمات دینی، مذهبی و ... می گردد.
نرم افزار قرآنی جنات

نرم افزار قرآنی جنات

نرم افزار قرآنی جنات
 
نرم افزار قرآنی جنات

به جرات می توان گفت که هیچ مکتب و آیینی به اندازه دین اسلام به علم و دانش هدایت انسانها بها نداده است. تاثیری که قرآن در تاریخ بشری داشته است منشاً تحولات عظیم علمی ،فرهنگی ،سیاسی ،هنری و اجتماعی شده است و بی نظیر است که هیچ اثر مکتوب و غیر مکتوبی مثل قرآن وجد ندارد. قرآن برای ما مسلمانان دارای امکانت بالایی است و این به واسطه نوری است که از عظمت قرآن در دلهای ما تاییده است.

اکنون که در پرتو پیشرفت دانش بشری و بهره مندی از امکانات و ابزارهای مدرن و جدید، شیوه ها و ابزارهای بدیع ارتباطی ارائه شده، طراحی دایرة المعارف جامع المعارف جامع قرآن کریم در عصر فن آوری اطلاعات که تواند تمامی نیازهای اساسی جوامع انسانی را تحت پوشش قرار دهد الزامی است.

یکی از مهم ترین و جدیدترین شیوه های که در زمینه بسط تعمیق علوم قرآنی سهم بسزایی دارد بهره گیری از فن آوری اطلاعات می باشد. فن آوری اطلاعات و ارتباطات با ویژگیهای چون انعطاف پذیری محتوا (در هر مکان، در هر زمان)، کیفیت بخشی محتواهای قرآنی (جذاب و غنی بودن محتوای قرآنی)، کاهش و حذف فرصتهای یادگیری (آموزش برای همه)، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کلاسهای آموزشی، برخورداری از یک روش انعطاف پذیر و تطابق با نیازهای فراگیر آن موجب رشد چشمگیر و قابل ملاحظه ای در عرصه ارائه خدمات دینی، مذهبی و ... می گردد.

بحمدالله در این عصر به مدد فن آوریها و تکنولوژیهای جدید ارتباطی و ورود ابزارهای نوین IT/ICT و نکامل ابزارهای نشر، زمینه نشر علم و آموزش به ویژه بسط و گسترش آموزهای قرآنی، مفاهیم و اصلاحات قرآنی و به تمام معنا کلیه ابعاد علوم قرآنی مهیا شده است.

چه بسا در این زمینه افراد و موسسات یا شرکتهایی بودند که در جهت ترویج و نشر آثار قرآنی کوشش های بی وقفه ای انجام داده اند و آثار ارزنده ای در این زمینه ارائه داده اند، با این وجود همیشه یک منبع کامل و جامع قرآن کریم که بتواند پاسخگوی نیاز و خواسته های تمامی افراد باشد خالی بوده است.

براین اساس شرکت به پردازشگران نو اندیش به عنوان خادمان این هدیه خداوندی وظیفه خود می دانیم که یک  دایرة المعارف کامل قرآن کریم که تمامی ابعاد علوم قرآنی را تحت پوشش خود قرار داده و توانایی جلب و جذب همه اقشار و سنین مختلف را داشته باشد – با هدف جذب مخاطبین هر چه بیشتر – با این باور و اعتقاد که هر جا یک رایانه شخصی و یک شبکه ارتباطی وجود داشته باشد باید قرآن و موضوعات مربوط به آن عرضه شود، ارائه داده است.

چشم انداز:
فراهم آوردن عرصه علمی، تحقیقاتی ،آموزشی قرآنی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات با کاربران ملی و جهانی در سطح جوامع اسلامی که در آن کلیه مخاطبان با اهتمام فراوان در جهت پرورش تعالیم و اصول ، اهداف اسلامی، بسط معرفت دینی و معارف قرآنی، توانایی کسب و آموزش مهارت های مورد نیاز برای تحقق اهداف مذهبی و اسلامی و کمال انسانی را داشته باشند.

اهداف:
- ایجاد بستر مناسب برای افزایش سطح یادگیری علاقه مندان در زمینه علوم قرآنی و ایجاد فضای مانوس قرآنی برای همه اقشار جامعه
- ایجاد بستر مناسب برای عمومی کردن اموزش مباحث و موضوعات مختلف قرآنی مانند ترتیل، قرائت، حفظ، تفسیر و ...
- ارتقای سطح انگیزه علاقه مندان علوم قرانی با بکارگیری شیوه های نوین آموزشی
- توجه پیش بینی های لازم در زمینه اطلاع رسانی متناسب با خواسته ها و نیازهای کاربران
- افزایش سطح آگاهی علاقه مندان در زمینه شناخت اصلاحات قرآنی، آداب تلاوت، شناخت احکام قرآنی، فضایل حفظ و تلاوت قرآن، آموزش روخوانی، ترتیل، تجوید و ...

امکانات نرم افزار قرآنی جنات
- 3 دوره کامل ترتیل قرآن با صدای استاد پرهیزگار، استاد مشاری العفاسی و استاد شاطری
  • - ترجمه فارسی گویای قرآن
  • - نمایش مقامات قرآنی 3 دوره ترتیل
  • - متن 3 دوره تفسیر المیزان ، نمونه و مجمع البیان و متن ترجمه قرآن به زبانهای مختلف(انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ترکی)
  • - متن آوانگاری قرآن
  • - فهرست الفاظ قرآن به ترتیب الفبایی با امکان جستجو و لینک به متن قرآن
  • - جستجو در متن قرآن ،تفاسیر و ترجمه ها
  • - چاپ و ذخیره آیه تلاوت شده به همراه تفاسیر و ترجمه های آیه
  • - تغییر رنگ صفحات قرآنی رنگ آیه تلاوت شده و تغییر قلم نمایش متن تفاسیر و ترجمه ها
  • - تغییر رنگ زمینه صفحات قرآنی رنگ آیه تلاوت شده و تغییر قلم نمایش متن تفاسیر و ترجمه ها
  • - تعیین دامنه تلاوت و تکرار آیات تلاوت شده از 1 تا 5 بار
  • - تلاوت متناوب و آیه به آیه هر یک از ترتیل ها با ترجمه گویای فارسی
  • - امکان انتقال به آیه با کلیک بروی آن
  • - پخش مشهورترین تلاوت های مجلسی قاریان مصری و ایران با امکان نمایش آیه و تشخیص مقامات
  • - آموزش روخوانی و تجوید به شیوه ای جذاب و جدید همراه با تمرین
  • - آموزش حفظ قرآن به شکل مسابقه و در 5 مرحله
  • - کتابخانه ای از مهمترین کتاب های تالیف شده در زمینه قرآن و علوم قرآن
  • - متن صدها مقاله در زمینه فضایل قرآن
  • - آیات و روایات درباره فضایل قرآن
  • - متن داستان ها و قصص قرآنی ،مستحبات ،مکروهات و دعاهای قرآن
  • - نمایش صوتی ،تصویری داستان زندگی 5 پیامبر اولوالعزم
  • - نمایش تصاویر نسخه های خطی قرآن
  • - به همراه تواشیح، اذان و سرگرمی متنوع قرآنی
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این نرم افزار و محتویات آن متعلق به شخصیت حقوقی شرکت به پردازشگران نواندیش و شخصیت حقیقی آقای محمد امین داودی تبار می باشد و کلیه مراحل تولید آن توسط ایشان انجام شده است.

فروش، خدمات و پشتیبانی:
شرکت به پردازش گران نواندیش:
دفتر تولید: قم، خیابان چهار مردان، بین کوچه 20 و 22، پلاک 490، طبقه دوم تلفن: 09190500857 و 7835151-0251
دفتر فروش و پخش انحصاری: 22133206-021 و 09102205642
فروشگاه ها تهران: 66909070-021 و قم 7727020-0251
پشتیبانی: 774810-0251
 
با هماهنگی به عمل آمده با تولید کننده این نرم افزار، اجازه هر گونه کپی و تکثیر مجاز می باشد.
 
نرم افزار قرآنی جنات
 





نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.