ویژه نامه پرورش اندام

ویژه نامه پرورش اندام
دوشنبه، 23 فروردين 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژه نامه پرورش اندام
ویژه نامه پرورش اندام
 
تناسب اندام با استفاده از وسایل خانگی
ورزش‌هایی که ‌این مقاله قصد داریم بررسی کنیم، ورزش‌ها و نرمش‌هایی هستند که بدن را تندرست و شاد نگه می‌دارند و با ورزش‌هایی که در سالن‌های ورزشی ارایه می‌شود، هیچ تفاوتی ندارند. اگر شما شاغل هستید و وقت چندانی برای ورزش ندارید، اصلا نگران نباشید؛
ویژه نامه پرورش اندام
6 ترمز تناسب اندام
وقتی وزن‌تان با ورزش کردن کم نمی‌شود، احتمالا مشکلی وجود دارد. این، مشکل خیلی‌هاست. روزها و ساعت‌ها تمرین می‌کنند اما با وجود عرق ریختن فراوان، نمی‌توانند وزن کم کنند. فیزیولوژیست‌های ورزشی و متخصصان و مربیان تربیت بدنی معتقدند که 6 اشتباه در شیوه ورزش کردن ما وجود دارد که می‌تواند به مثابه ترمزی برای تناسب اندام عمل ‌کند.
ویژه نامه پرورش اندام
زیبایی اندام
بهترین روش برای کاهش وزن و همچنین رسیدن به تناسب اندام، ورزش کردن به صورت منظم به همراه یک برنامه ی غذایی متناسب است. هنگامی که جوانی را پشت سر می گذاریم به نظر می رسد که در یک مبارزه ی دایمی با دور کمرمان قرار می گیریم.
ویژه نامه پرورش اندام
ساده ترین راه برای داشتن شکمی عضلانی و جذاب
دکتر «لزلی بونسی» از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظهار می دارد: «بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گلیسیرین و شکر بالایی هستند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.»
ویژه نامه پرورش اندام
تغذیه در پرورش اندام
در تصور اکثر مردم ، ورزشکاران رشته ی پرورش اندام افرادی هستند که به طور مداوم در حال تمرین با وزنه بوده و این تمرینات را بخش اصلی و کلیدی این ورزش می دانند . لیکن نباید فراموش کرد که نحوه ی تغذیه ی فرد نقشی اساسی و مهم در تعیین فیزیک جسمانی وی دارد و بدون رعایت اصول تغذیه ای ، دستیابی به موفقیت در این رشته ورزشی غیر ممکن است .
ویژه نامه پرورش اندام
بدنی خوش سا خت و عضلانی داشته باشید
یکی از شایع ترین سوالات بدن سازی که بین مردان بدن ساز تازه کار عمومیت دارد این است که چطور می توانند بدنی عضلانی و خوش ساخت داشته باشند. آن ها می خواهند شکمی شش تکه و سینه ای خوش ساخت داشته باشند. آنها می خواهند یک شبه و بدون هیچ تلاشی بدن شان چنین وضعیتی پیدا کند.
ویژه نامه پرورش اندام
برنامه ورزشی ساعت شنی برای تناسب اندام
افرادی کـه در این گروه قرار میگیرند، حتماً تا به حال متوجه شــــده اند که قسمت بالا و پایین بدنشان وزن بیشتری رابه خود اختصاص میدهد، درست مانند یک ساعت شنی،و دور کمــرشان نــیز از سایر قسمت ها کم حجم تر است.البته این امر هم در مورد خانمها و هم درمورد آقایون صدقمی کند.
ویژه نامه پرورش اندام
متناسب کردن اندام در بیست دقیقه
آیا می‌توان بدون کم کردن وزن، اندام متناسبی داشت؟ با انجام دادن شش حرکت ساده که روزانه فقط ۲۰ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد، قدرت عضلانی عضلات سه بخش بالاتنه، ستون فقرات و پایین‌تنهٔ خود را افزایش دهید. می‌توانید روزانه فقط ورزش‌های یک بخش از این سه بخش را انجام دهید، یا از هر دو حرکت
ویژه نامه پرورش اندام
زیبایی اندام فقط در 15 دقیقه
فعالیت های ورزشی قدرتی در قوی نگه داشتن استخوان ها و جلوگیری از شکستگی ها موثرند. اگر شما برای کم کردن وزن تان، روزی چند کیلومتر پیاده روی می کنید یا روی دوچرخه های ثابت عرق می ریزید، بد نیست بدانید که راه بهتر و ساده تری هم برای کم کردن وزن اضافه و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد.
ویژه نامه پرورش اندام
9 باور غلط در مورد ورزش بدنسازی
به هر کجا که نگاه کنید، با منابع مختلف اطلاعاتی در مورد متدها و روش ای بدنسازی و فیتنس رو به رو می شوید. طبقه بندی این متدها به عنوان قانون هایی برای فیتنس، کاری بس چالش انگیز است، اما برای رسیدن به هدفتان، باید این روش ها را امتحان کنید.
ویژه نامه پرورش اندام
پرورش عضلات بدون استفاده از وزنه
زمانی که از پرورش اندام و تقویت ماهیچه ها سخن به میان می آید، معمولاً اولین چیزیکه به ذهن می رسد، دمبل و هالتر می باشد، اما حقیقت اینجاست که بدوناستفاده از وزنه نیز می توان عضله آورد. چیزی که مهم است این است که فردبداند برای عضله آوردن باید ماهیچه های آن قسمتی که قصد دارد پرورش دهد راتحریک و بر روی آنها کار کند.
ویژه نامه پرورش اندام
داشتن کمر و قفسه سینه زیبا
فکر می کنید برای زیبا و خوش فرم کردن بالای کمر و قفسه سینه تان، حتماً باید به باشگاه بروید و از دستگاه های بدن سازی استفاده کنید؟ نه، این طور نیست. درست است که این دو ناحیه از بزرگ ترین و قوی ترین عضلات و ماهیچه هاست. نتیجه ای که می توانید با استفاده
ویژه نامه پرورش اندام
غذاهای ممنوعه در دنیای بدنسازی
وقتی به خوردن دانه های روغنی و یا همبرگر می پردازید، به وضوح می دانید که چه کار می کنید. به عنوان یک بدنساز، احتمالاً دارای یک ساختار فیزیولوژیک معین هستید که به شما کمک می کند تا مصرف این مواد غذایی را ممنوع کنید و یا حداقل این که مصرف آن ها را به روزهای تقلب محدود کنید.
ویژه نامه پرورش اندام
12 توصیه اطلاعاتی به بدنسازان !
آیا خواهان یک شکم عضلانی و صاف هستید؟ پس از پنج توصیه زیر پیروی کنید: 1- وقتی به انجام کرانچ می پردازید، به حفظ وضعیت کمر خود به حالت خنثی در سراسر حرکت توجه کنید تا با این کار به کاهش فشار بر روی ستون فقراتتان بپردازید.
ویژه نامه پرورش اندام
3 حرکت برای از بین بردن چربی های زیر بغل و کمر
شاید جذاب باشد که برآمدگی های در جلوی سینه خود داشته باشیم. اما متاسفانه زمانی که این برآمدگی به زیر بغل و پشت کمر هم کشیده می شود اصلاً زیبا نیست و مطمئناً همانطور که می دانید "سانس لیپو" (همان چربی آزار دهنده پشت و زیر بغل) بدون تلاش درست و حسابی از بین نخواهد رفت.
ویژه نامه پرورش اندام
پرورش تن و تن پروری
"اسلام و "تن پروری" به معنای "نفس پروری" و شهوت پرستی را شدیداً محکوم کرده است، اما پرورش بدن به معنای مراقبت و حفظ سلامت و بهداشت را از واجبات شمرده است و هر نوع عملی را که برای بدن زیان بخش باشد، حرام شمرده است. اسلام آن جا که یک امر واجب (مانند روزه) احیاناً برای
ویژه نامه پرورش اندام


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.