هنر
سید جعفر علوی عدل

حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر علوی عدل، رئیس موسسه جهانی ولایت (رییس شبکه‌های جهانی ولایت فارسی، عربی، هوسا، آذری) و کارشناس ارشد تولید سیما گرایش مستند می باشد.
 

عثمان محمد پرست

عثمان محمدپرست معروف به عثمان خوافی از استادان دوتار نوازی خراسان بود.
 

شناسنامه
شهلا ناظریان

شهلا ناظریان صداپیشه، مجری رادیو و بازیگر اهل ایران بود. این بانوی هنرمند بیش از پنج دهه از عمرش را در زمینه دوبله و گویندگی فیلم گذراند و از پیشکسوتان عرصه دوبله محسوب می شود.
 

زهره فکور صبور

زهره فکورصبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ ه.ش به کارگردانی جواد مزدآبادی بود.
 

حلیمه سعیدی

حلیمه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر بیشتر در آثار طنز تلویزیونی حضور داشته است.
 

شناسنامه
محمدحسین حلیمی

محمدحسین حلیمی استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، استاد نقاشی، گرافیک، خط، عکاسی و آموزش هنرهای تجسمی است.
 

شناسنامه
کامبیز درمبخش

کامبیز دِرَمبخش، طراح، کاریکاتوریست و گرافیست ایرانی بود. او برنده چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی بود و چندین نمایشگاه مستقل از آثارش در کشورهای مختلف جهان برگزار شد.
 

امیر نیکیار

امیر نیکیار از بازیگران جُنگ‌ های طنز و نمایش‌های دهه بعد از انقلاب بود که به آقا نیکی معروف شد. نیکیار چند دهه فعالیت در حوزه طنزهای نمایشی داشت و در دهه 70 با بازی در نقش آقانیکی در تلویزیون به شهرت رسید.
 

عبدالصمد حاج‌صمدی

عبدالصمد حاج‌صمدی استاد ارشد انجمن خوشنویسان ایران و چهره ماندگار کشور است. در خوشنویسی وی شاگرد حسن زرین خط بود و اکنون اغلب خوشنویسان برجسته خط نسخ و ثلث معاصر از شاگردان صمدی محسوب می شوند.
 

بیژن افشار

بیژن افشار بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران بود، این هنرمند از دهه ۸۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم ها و سریال های جذاب به ایفای نقش پرداخته است.
 

بهرام شفیع

 بهرام شفیع مجری با سابقه ی صدا و سیمای ایران است. قطعا ورزش دوستان، بهرام شفیع را با برنامه ی ورزش و مردم که تقریبا به صورت مستمر و هفتگی، برای سال ها با اجرای او از شبکه ی اول سیما پخش می شد، به خاطر دارند. بهرام شفیع در حوزه ی مدیریت ...

عباس عطار


 عکاس مشهور ایرانی و رئیس دوره‌ای آژانس عکس مگنوم عکاس مشهور و باسابقه‌ی ایرانی بود که بسیاری از مردم عادی او را با عکس‌های خاطره‌انگیزش از دوران انقلاب اسلامی ایران می‌شناسند.
عباس عطار، معروف به عباس مگنوم، عکاس خبری ایرانی ...

جان دمول

جان دمول که به خاطر اجرای شوی بزرگ «بیگ برادر» علاوه بر هلند در بسیاری دیگر از کشورهای جهان شناخته شده است در تاریخ بیست و چهارم آوریل سال 1955 به دنیا آمد. وی از همان دوران کودکی علاقه داشت که دیگران را از راهی سریع به پول بسیار زیادی برساند. ...

واروژ کریم مسیحی

بیوگرافی
 
واروژ کریم‌مسیحی (ارمنی: Վարու Քարիմ Մասիհի) (زاده ۴ فروردین ۱۳۳۱ در اراک) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر و ایرانی ارمنی‌تبار ...

محمدهادی کریمی

بیوگرافی
 
محمدهادی کریمی (زاده ۱۵ شهریور ۱۳۵۱ - تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.وی فعالیت هنری را سال ۱۳۷۶ با نگارش فیلم «ساغر» به کارگردانی ...

مهدی کرم‌پور

بیوگرافی
 
مهدی کرم‌پور (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۵۵ در تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است.
 
 
زندگی‌نامه
 
کرم‌پور دارای ...

عبدالرضا کاهانی

بیوگرافی
 
عبدالرضا کاهانی (۱۳۵۲ در نیشابور) کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است.
 
 
 
زندگی‌نامه
 
عبدالرضا کاهانی در ۱ دی ۱۳۵۲ در نیشابور زاده شد. وی ...

امیر قویدل

بیوگرافی
 
امیر قویدل (۱ فروردین ۱۳۲۶ در مشهد - ۱۷ آبان ۱۳۸۸ در تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی بود. آخرین فیلم او به نام دوستی از جنس آتش پس از ۷ سال دوری از سینما ساخته شد.
 
 

علی قوی‌تن

بیوگرافی
 
علی قوی‌تن (متولد اول مرداد ۱۳۴۳ - درگز) کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده، تدوین‌گر و طراح لباس و صحنه اهل ایران است.
 
 
فعالیت هنری
 
وی ...

کامران قدکچیان

بیوگرافی

کامران قدکچیان (زاده ۱۳ دی ۱۳۲۶ - تهران) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر ایرانی است. او فرزند