بازی های دونفره و چندنفره ps5 افلاین و آنلاین

معرفی بهترین بازی های دو نفره ps5 افلاین و آنلاین به همراه راهنمای بازی ها و اطلاعات خرید بازی
شنبه، 22 ارديبهشت 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بازی های دونفره و چندنفره ps5 افلاین و آنلاین
بازی دو نفره پرطرفدار افلاین و آنلاین پلی استیشن 5
اگر علاقمند به انجام بازی‌های رایانه‌ای هستید، بازی های دونفره پرطرفدار آفلاین و آنلاین پلی استیشن 5 را از دست ندهید.

پلی‌استیشن 5  از جمله بهترین کنسول‌های بازی موجود در بازار است که نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.

اگر اخیرا این کنسول را خریداری کرده‌اید و به دنبال اسامی بازی های دونفره پرطرفدار آفلاین و آنلاین پلی استیشن 5 (ps5) و خرید آنها هستید میتوانید خرید اکانت ظرفیتی ps5 قانونی را از طریق آدرس زیر از فروشگاه معتبر ایکس گمز با پشتیبانی انجام دهید:
https://xgamesstore.org/product-category/play-station-5/ 
 

بازی های چند نفره PS5 که می‌توان به عنوان پرطرفدارترین بازیها در بین گیمر ها به آن ها اشاره کرد:

Mortal Kombat 11: Ultimate
یکی از بازی‌های خوب چند نفره برای اجرا روی پلی استیشن 5 است که به واسطه ندررلم استودیوز توسعه پیدا کرده و از طریق پلتفرم‌هایی همچون مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل پشتیبانی است.

این بازی دارای دو نسخه قبل از خود است و جزو مجموعه بازی مورتال کامبت محسوب می‌شود که دنباله مورتال کامبت اکس است. بازی ژانر مبارزه‌ای داشته و درباره دستکاری کردن زمان توسط کرونیکا (نجات‌دهنده شیناک از دست ریدن) است.

FIFA 22 : بازی برای کل کل های دوستانه 

این بازی از سری بازی‌های فیفاست و روی پلی‌استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس وان، گوگل استادیا، اکس باکس سری اکس و اس و نینتندو سوئیچ قابل اجراست. ژانر بازی ورزشی است و تلاش شده تا یک شبیه ساز ورزشی لذت بخش در حوزه فوتبال باشد. در آن 17 هزار ورزشکار، 90 استادیوم و 700 تیم وجود دارد 30 لیگ فوتبال با آنها می توان برگزار کرد. در آن می توان تمرین کنید تا یک فوتبالیست حرفه ای یا مدیر تیم باشید.

بدون استفاده از شبیه ساز می توان بازی را دید، موسیقی پس‌زمینه عالی دارد و چهره بازیکنان به روزرسانی شده است.

 
بازی های دونفره و چندنفره ps5 افلاین و آنلاین
 

Gran Turismo 7 : بازی هیجان و سرعت

این بازی، مشابه شبیه‌سازهای رانندگی است که هشتمین بخش اصلی از سری بازی‌های گرن توریسمو به شمار می‌رود و به وسیله شرکت سونی منتشر گردیده است. این بازی نسخه آپدیت شده و اسپرت گرن توریسمو در سال 2017 به شمار می‌رود و روی پلی استیشن 4 هم قابل اجراست. به شکل تک نفره و چندنفره می‌توان آن را بازی کرد.

بازی درباره ماشین‌های ساخت برندهای معروف همچون لامبورگینی، آلفارومئو و پورشه است و در 39 مرحله طراحی شده که باید رانندگان بازی را با رتبه 3 در سه مسابقه ببرند تا یکی از 3 ماشین انتخابی آن‌ها آزاد و در کافه مورد استفاده قرار گیرد.


Bloodborne : مختص لذت بردن در ناشناخته ها
بلادبورن یکی از بهترین بازی های چند نفره  PS5است که به واسطه شرکت سونی کامپیوتر انترتینمنت  ابتدا به شکل انحصاری برای پلی استیشن 4 به بازار عرضه شد. بلادربورن 9 سال 2015 در جهان روانه بازار شده و در ژانر نقش آفرینی/اکشن است. بازی درباره داستان زندگی یک غریبه در یک شهر ناشناخته طراحی شده که حین بازی در تلاش است تا از خطرات و اتفاقات بد بگریزد و جان خود را نجات دهد.

بازی Street Fighter 6 : جنگ های خیابانی 
بازی مبارزه خیابانی یا استریت فایتر از سبک مبارزه‌ای برخوردار بوده و به واسطه شرکت کپکام تولید شده است. آخرین نسخه آن قابل اجرا برروی مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن4، pc و ایکس باکس سری ایکس قابل اجراست.

این بازی پرکشش، مناسب افراد بالای 10 سال بوده و در آن می‌توانید نقش خود را شخصی‌سازی کرده و وارد شهر metro city شوید و با نخستین استاد هنرهای رزمی دیدار داشته باشید. مسابقات پرطرفداری در این بازی انجام می‌شود. بازی از حالت خشک و کلاسیک بازی‌های سنتی دور شده و دارای روح تازه‌ای است. رنگ‌بندی متنوعی دارد و شخصیت‌های جدیدی در آن ایفای نقش دارند.


بازی EA SPORTS FC 24 : پرطرفدارترین بازی این روزها

با تغییر نام بازی فیفا به EA SPORTS FC 24 شاهد تغییرات اندکی در این بازی هستیم. این بازی بخش‌های متعددی دارد و تورنمنت‌های جهانی در آن برگزار می‌شود که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. شاهد اضافه شدن بخش جدیدی با نام evolution هستیم که در آن تعدادی بازیکن برای توسعه تیم داشته باشید. این بازی بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قابل اجرا است.
 

بازی Tekken 8 : مختص عاشقان مبارزه 

تکن 8 نام بازی است که  در سبک مبارزه‌ای( بازی فایت 3 بعدی) به شکل تک نفره و چند نفره می‌توان آن را بازی کرد. این بازی، دنباله هفتمین بخش اصلی و اتمام دشمنی جین کازاما و کازویا میشیما ست که توسط پلتفرم‌هایی همچون مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس سری اس/ایکس قابل اجراست.

این بازی، بسیار خوش ساخت و  به لحاظ فنی عالی است، گرچه گرافیک آن چندان جالب نیست. داستان درباره خانواده میشیما است و حین بازی شاهد دعوای کازاما و کازویا هستیم که کازویا با قدرت خارق‌العاده‌ای که در اختیار دارد می‌کوشد تا دنیا را نابود کند. این بازی 4 کاراکتر جدید دارد و جذاب‌ترین کاراکتر داستان رینا نام دارد.

 
بازی های دونفره و چندنفره ps5 افلاین و آنلاین
 

Elden Ring : مبارزه با هیولا برای تعادل یک شهر

الدن رینگ در سبک جهان باز و سولزلایک به بازار عرضه و در سکوهایی همچون پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ ایکس قابلیت اجرا دارد. این بازی دارای یک بخش آموزشی است و درباره سرزمین  با نام لیم گریو محل سکونت ارباب حلقه‌هاست.

شخصیت اصلی فردی طرد شده از یک قوم است و می‌کوشد با شکست نیمه خدایان، آن‌ها را شکست داده و ارباب این سرزمین شود. به شما پیشنهاد میکنیم که داستان جذاب این بازی را و بررسی گیم پلی و گرافیک بازی را از طریق آدرس زیر دنبال کنید و مطمئنا بعد از مطالعه این بازی جزو انتخاب های شما خواهد بود.

ادرس برای اطلاعات بیشتر نحوه خرید و قیمت بازی الدن رینگ :
https://xgamesstore.org/product/legal-account-elden-ring/ 

معرفی بهترین بازی های چند نفره PS5

از دیگر بهترین بازی های چند نفره از جمله بازی‌هایی که می‌توان برای پلی‌استیشن 5 معرفی کرد، 
بازی  Horizon Forbidden West است که برای گیمرها جذابیت زیادی داشته و دنباله هورایزن زیرو داون است. 

در این بازی، دنیای پسارستاخیز در قسمت غرب آمریکا به نمایش کشیده شده است. در این بازی، شاهد شخصیت‌های نو جالب هستیم که ماموریت‌های جذابی را در محیط بازی تجربه می‌کنند.

این بازی از جمله پرفروش‌ترین بازی‌های ps5 به شمار می‌رود. آن را می‌توان روی پلی‌استیشن 4 هم اجرا کرد. به لحاظ گرافیکی این بازی، جایزه بهترین گرافیک سال 2022 را کسب کرده است.

بازی Spide –Man : Miles Morales هم جزو بازی‌های بسیار محبوب در این زمینه است که سبک اکشن/ ماجراجویی داشته و در پلی‌استیشن 4 و ویندوز هم قابل اجراست. 

این بازی در زمره بازی‌های نسل جدید بازی مرد عنکبوتی به شمار می‌رود که پر از ماجراست، در آن نوجوانی که سیاه پوست است با نام مایلز مورالز به واسطه یک عنکبوت گزیده می‌شود و بدین سبب به قدرت عنکبوتی می‌رسد. در واقع شخصیت مایلز در بازی، قدرت جدیدی پیدا می‌کند و به لحاظ احساسی گیمر را درگیر خود می‌کند. بازی به لحاظ گرافیکی بالا و از کیفیت خوبی برخوردار است و دنباله بازی مرد عنکبوتی مارول است که در سال 2018 منتشر شد.
 

یکی دیگر از بازی های دو نفره پرطرفدار افلاین و آنلاین پلی استیشن 5، بازی Death Cop است

 که توسط کمپانی سونی به بازار عرضه شده و سبب شگفتی کاربرانش شده است. از جمله چالش‌های مطرح در این بازی کشف رمز و رازهای آن است. سلاح‌های جذابی در بازی وجود دارد و محیط بازی به 4 منطقه تقسیم شده است. شخصیت مهم داستان (کلت وان) خود را به ناگهان در کنار ساحلی (در حلقه زمان گیر افتاده) دورافتاده می‌یابد و سفری نفس‌گیر برایش آغاز می‌شود. در مسیر نجات یافتن از حلقه زمان او باید 8 نفر را تا پایان روز بکشد. این بازی، از طریق مایکروسافت ویندوز هم قابل اجراست.
 

بازی Ratchet And Clank:Rift Apart هم یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره PS5 محسوب می‌شود. 

این بازی نهمین بخش اصلی از سری مجموعه بازی‌هایی با نام رچت و کلنک بوده و دنباله رچت و کلنک محسوب می‌شود. دارای مراحل متنوع و شخصیت‌های جذابی است. ضربه زدن به کریستال‌ها در سریع‌ترین زمان، رد شدن از دنیای موازی و شلیک‌های پی در پی به دشمنان از جذابیت‌های دیگر این بازی است. سال 2011 شاهد عرضه آن برای ویندوز هم بودیم.
 

جمع بندی و راهنمای خرید اکانت ظرفیتی بازی ها

برای خرید اکانت ظرفیتی بازی های دو نفره پرطرفدار آفلاین و آنلاین پلی استیشن 5، امروز شما به راحتی با مراجعه به وب‌سایت و فروشگاه‌ها اینترنتی xgamesstore می‌توانید با قیمت مناسب و ارزان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.. اگر سوال داشته باشید یا مشکلات برای نصب بازی از طریق پشتیبانی با ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه این محصولات تیم ایکس گیمز استور شما را راهنمایی خواهد کرد.

بازی ها دارای گارانتی سلامت محصول و خدمات پس از فروش هستند و شما می‌توانید از بابت اورجینال بودن آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. همچنین جهت حصول اطمینان بیشتر برای خرید از این مرکز، حتما به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی روی صفحات‌دقت کنید و نظرات کاربرانی که قبلا خرید موفق داشته را، خوب مطالعه بفرمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.